Translate

vineri, 13 ianuarie 2023

Ziua Internatională a îndeplinirii visurilor

Îmi plac oamenii care găsesc motiv de sărbătoare în fiecare zi! Oamenii care sărbătoresc speranța, ințiativa, dorința, visul...

Azi, mă gândesc la câte vise am avut în tinerețe, câte s-au împlinit, câte au rămas în așteptare, la câte am renunțat din frică, îndoială, neputințe...

La multe am renunțat, pentru că , deseori, în viață trebuie să faci alegeri, să pui pe primul plan ce este mai important. Iar, pentru mine, un lucru constant, pe primul loc, a fost familia. Am vrut să am o familie frumoasă, plăcută Lui Dumnezeu!  Nu prea mi-a reușit așa cum mi-am dorit! Dar, știe Domnul de ce mi-a dăruit acest drum...Poate, n-am făcut ce trebuie, din cauza așteptărilor pe care le-am avut, poate din pricina bagajul emoțional pe care-l purtăm cu noi, povești, traume, eșecuri...

Apoi, sunt visuri , care se împlinesc , încet, după ani de așteptare, învățare, renunțări...

Mai sunt și visuri, care, așteaptă să se nască!

Visuri pentru mine sau pentru alții!

Ce am învățat, in toți acești ani?!

Niciodată, nu trebuie să renunți să visezi! Nici măcar atunci, când , ești ferm convins, că nu ți se poate împlini, că nu există miracole pentru ...tine!


Din casă:

Zambilă, zâmbind timid spre lumină(in ghiveci)






Din grădină:









Ascult: https://radiozu.ro/morningzu/poezie-de-ziua-internationala-a-indeplinirii-visurilor-2068


Un film: Baraca, The Shack, 2017

https://www.youtube.com/watch?v=2jxZiz651EE

„Pelicula ne duce în călătoria spirituală înălțătoare a unui tată. După ce a suferit o tragedie în familie, Mack Phillips se afundă într-o depresie profundă, determinându-l să pună la îndoială convingerile sale cele mai intime. În timp ce se confruntă cu o criză a credinței, el primește o scrisoare misterioasă, îndemnându-l să meargă la o baraca abandonată în adâncul pustiului Oregon. În ciuda îndoielilor sale, Mack călătorește către baracă și întâlnește un trio enigmatic de străini, condus de o femeie pe nume Papa. Prin această întâlnire, Mack descoperă adevăruri importante care vor transforma înțelegerea tragediei sale și îi vor schimba viața pentru totdeauna. Călătoria spirituală a lui Mack reprezintă o reîntoarcere către sine, o retransformare în care integrarea traumei îi reconfigurează și reactualizează întreaga existență.”


Un citat, un verset, un gând:

"E important să-ți amintești că deși sentimentele noastre vin și pleacă, cele ale lui Dumnezeu, nu."

C. S. Lewis


 Ceva frumos:

Ranunculus Asiaticus  alb(foto, 2019)


Invăț că:

"Credința în Hristos este singurul lucru care te salvează de disperare.” - CS Lewis

Weekend cu pace și bucurie!



2 comentarii:

  1. Foarte frumoase fotografiile și cele de afară și cele din interior.
    Îți doresc să îți îndeplinești visurile și să-ți găsești pacea în familia ta! Eu cred că ai o familie foarte frumoasă și știu cât de mult lucrezi la asta.
    ***
    Să îmi fie cu iertare, dar eu nu am rezonat deloc cu filmul Baraca, nu pot accepta ideea de a-l imagina pe Dumnezeu și Sfânta Treime în moduri feminine și nici ideea de a promova păcatul ca neavând consecință veșnică (ceva de genul: Dumnezeu nu pedepsește omul pentru păcat pentru că păcatul în sine este o pedeapsă pentru om).
    Dar, probabil că mie nu mi-a plăcut acest film tocmai pentru că nu sunt destul de tare în credință.
    Mila Domnului cu noi toți!
    ***
    Citatul e minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Învățăm și din cele imperfecte!
      Nici mie nu mi-a plăcut " întruchiparea Sfintei Treimi "...Dar e ceva acolo: nădejde, acceptare, împăcare, iertare..
      Seară frumoasă!

      Ștergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...