Translate

miercuri, 4 ianuarie 2023

Natura, loc de reconectare cu tine și lumea

"Îți trebuie curaj să spui da jocului și odihnei într-o cultură în care oboseala e văzută ca un simbol al statutului social." Brene Brown Prinși cu acel "trebuie" să fac și asta,uităm să ne acordăm timp să ne reincărcăm bateriile.Ieri, mi-am reprogramat treburile zilnice ca să ies in parc cu fiica mea. Imi place foarte mult să fac fotografii,să urmăresc ce se intâmplă în natură, pe cer...Am ales să mergem in parcul Ioanid,din București.Deși, am trăit peste 17 ani în București, sunt multe zone pe care nu le-am explorat și am început de 2 ani, să merg în zone mai puțin știute,să văd arhitectura caselor vechi, bisericile... Am trecut, puțin prin Grădina Icoanei, de care mă leagă câteva amintiri frumoase.Apoi,am mers in parcul Ioanid! Un parc mic, cochet,intre case și blocuri. Privirea mi-a căzut pe niște floricele ,mici și delicate... Doamne, mi-ai deschis ochii să văd frumusețea Ta, nu mă lăsa să mă satur de ea!
Apusul soarelui ne-a prins pe drum și ne-a îmbrățișat cu culorile sale!

3 comentarii:

  1. Frumos ati petrecut ieri. Citind, am avut senzatia ca m-am plimbat si eu cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, mă bucur cât mai mult de acest timp cu Maria!
    Apreciez că-mi lași căteva gânduri, că urmărești ce scriu, deși m-am pierdut indemânarea.Te imbrățișez!

    RăspundețiȘtergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...