Translate

marți, 3 ianuarie 2023

Vacanța de iarnă

Am redescoperit bucuria de a scrie pe blog si de a citi blogurile pe care le urmaresc de ceva timp. Multumesc, Daniela, pentru incurajare! Am revenit la un blog tare drag, pe care am găsit multe idei motivaționale, multe lucruri interesante și o dispoziție pentru a ne petrece timpul cu bucurie , frumusețe și aproape de Dumnezeu!Multumesc, Irina! Imi petrec mare parte din timp, cu fiica mea, Maria! Ieri, ea si-a "pictat" un tricou cu ...clor! Eu, am inceput la sfâristul anului, primul șal croșetat și lucrez, măcar căteva rânduri, ori de câte ori, am puțin timp! Mulțumesc, Daniela, pentru ajutor! Am jucat căteva jocuri logice, apoi, TOMANAP. Am ascultat muzică veche, ne-am indulcit cu o ciocolată caldă,ne-am făcut planuri, am râs mult... Am inceput bujo-ul! Incerc să citesc din cărțile rămase neterminate de anul trecut...Vreau să revin la provocarea"Cine citește cel mai mult", cu fiica mea! Apoi,am petrecut ceva timp , in lumina soarelui, infruptăndu-ne din portocale... Am mulțumit Domnului, pentru acest timp binecuvântat cu pace, bucurie in a descoperi oamenii care iți seamănă, de a face lucruri impreună, de a găsi motivație în alții, pentru această călătorie numită, Viață!

3 comentarii:

  1. Ce mare a crescut Maria, delicata si frumoasa. Sa ai spor la crosetat si sa ne arati salul terminat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos, Ioana!
    Timpul trece și noi ...E primul șal, am ales un model tare simplu, doar ca să mă țin de el.
    Doamne ajută și bucurii de la Andreea, Mihai și nepoțel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa cum te stiu, sunt sigura ca te vei tine de el si il vei termina. Mai ales ca langa tine este Daniela.
    Multumesc Lili, Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!