Translate

marți, 10 ianuarie 2023

Bucurii simple

Fiecare început de an, vine cu un timp de reflecție la anul care tocmai s-a încheiat și cu gânduri, rezoluții, planuri pentru noul an. Anul e ca un caiet cu file albe, in care scriem , zi de zi , noapte de noapte , alte povești! Ne putem propune lucruri, ca să dăm o direcție vieții noastre, dar, uneori, nu ne scriem singuri povestea și sunt lucruri pe care nu apucăm să le facem pentru că nu depinde , in totalitate, de noi, ca ele să se înfăptuiască. Când ai familie, "fișa postului" pentru femeie, este lungă. De aceea, a găsi timp să facem lucruri care te ajută să crești, să-ți aducă bucurie, e foarte important!
 Anul acesta, dacă ar fi să aleg un cuvânt, care să mă ajute să-mi duc multe proiecte la final, să fiu mai productivă, sa fiu sănătoasă...acest cuvânt este "organizare" Organizarea, presupune să-mi fac planuri, sa fie ordine, să renunț la lucrurile care nu-mi mai sunt de folos, să nu amân să merg la doctor, să citesc, să investesc timp și bani în educație... 
 Cu entuziasmul noului început, de săptămâna trecută lucrez la un proiect de croitorie pentru living:2 fețe de masă, una pentru masa mare și una pentru masa de cafea,4 fețe de pernă pentru pernele de pe canapea. 
In paralel, lucrez, de la sfârșitul anului trecut, de pe 29 decembrie, la un șal croșetat. E primul! 
Sper să reușesc să-l termin și să-l pot purta! Lucrez, în fiecare zi, măcar un rând! Mă ajută și vremea și deseori, îmbin lucrul mâinilor cu ascultatul unui podcast, a unor rugăciuni... Ieri, am reușit să lucrez la șal și să văd un film, pe Netflix, "Fatima"(film religios).


Față de masă cu broderie


Din natură:




Din casă:






Ascult:
Sunetul picăturilor de ploaie ...

Citesc:
"Terapie 1 la 1 cu sinele tău " de psiholog D. Raluca Anton






Un citat, un verset, un gând ...
Dă-ți puțin timp pentru introspecție! Pe cât de dureros s-ar putea să fie ce găsești în sufletul tău, pe atât de valoros poate fi dacă e folosit pentru a oferi puțină bunătate în jur. Și știi de ce? Pentru că bunătatea se propagă!





4 comentarii:

  1. Liliana, mi-a placut tare mult expresia cu "fisa postului" la femeie😀. Bine ai venit in clubul celor care incep mai multe proiecte. Doamne ajuta sa termini ceea ce ai inceput.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, Ioana! Am multe proiecte incepute, multe cărți incepute...Îmi doresc să fac multe, dar timpul și sănătatea sunt resurse , deseori, limitate!
    Cu ajutor de la Domnul, voi face cât mai mult din ce mi-am propus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lili, draga mea, tu vrei să fii și mai organizată? Mie mi se pare că ești o persoană foarte organizată.
    Șalul arată minunat! Sunt mândră de tine!
    Văzând fața de masă, mi-am amintit iar că am și eu una de finalizat (cea începută împreună). Cu mila Domnului, trebuie să mă ocup și de ea.
    Domnul să-ți ajute și ție să duci proiectele începute la bun sfârșit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mai organizată! Se poate și mai bine, Daniela!
      Tare mă bucur că am început șalul! Mă odihnește croșetatul!
      Cu fața de masă, e la fel cum sunt eu cu croșeta: lucrurile cu care nu suntem prea familiare, sunt mai greu de făcut pentru că sunt multe necunoscute, lipsa experienței. O să fie un proiect terminat anul acesta, așa cred...Spor și bucurii!

      Ștergere

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!