Translate

luni, 23 ianuarie 2023

Un ceai, mai multe cuvinte...

 

"Aproapele tău este o oglindă în care îţi vezi chipul înfrumuseţat de o bucurie pe care tu însuţi nu ai cunoscut-o încă şi de o tristeţe pe care tu încă nu ai împărtăşit-o."
Khalil Gibran

 






Ce binecuvântare sunt oamenii pe care-i întâlnim, cu care împărtășim bucurii, griji, proiecte, speranțe!
Ce pline de tihnă sunt zilele când ne vedem cu cei dragi! 
Ieri, am reușit să mă văd cu  Daniela( o prietenă) și  soțul ei.
Am umplut timpul cu poveștile noastre!

Ceva frumos:
Azi, e ziua Internațională a scrisului de mână!



Ascult:

podcast cu Mihai Morar și Menis Yousry


Din casă:
pizza de casă 

Lucrez: 


 Un citat, un verset, un gând...

"Cine cugetă la Cuvântul Domnului  găsește fericirea și cine se încrede în Domnul este fericit " 
Proverbe 16: 20

Săptămână binecuvântată!








6 comentarii:

  1. Pace, tihna, bucurie. Va imbratisez pe amandoua (pe tine si pe Daniela)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Ioana!
      Săptămână cu pace , spor și bucurii în toate!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
    2. Și eu te îmbrățișez, Ioana! Cu drag și dor!

      Ștergere
  2. Ce minunat v-ați pregătit pentru vizita prietenilor! Cred că Daniela, in mod sigur, a apreciat aceste mici detalii!
    Pizza cred că a fost delicioasă, și eu am făcut săptămâna trecută.
    Și șalul, ce mult ați lucrat la el!
    O săptămână cu multă liniște și bucurii va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea!
      Într-adevăr, oamenii care se împrietenesc, au ceva în comun. Daniela, împărtășește aceeași bucurie în a pregăti masa cu dragoste și frumos!
      Sper, îmi doresc să termin săptămână aceasta șalul.M-a prins tare mult!
      Săptămână cu pace, bucurii mici și mari!

      Ștergere
    2. Andreea, Lili se pregătește într-adevăr în chip minunat, punând foarte multă dragoste în tot ceea ce face. Întotdeauna m-au odihnit vizitele la ea.
      Și da așa este, draga mea Lili, și mie îmi place nespus să te primesc. Eu sunt convinsă că nu degeaba a rânduit Domnul să te muți atât de aproape de mine. :)

      Ștergere

Duminică binecuvântată!

Din grădină!