Translate

miercuri, 18 ianuarie 2023

Zile de primăvară

 Zilele omului nu sunt toate la fel, deși, uneori, pare că repetăm, la nesfârșit, aceeași rutină.

Zilele omului, sunt dar, binecuvântare, lecție de invățat!

Suntem in ianuarie, dar, vremea  e de aprilie! Imi vine să pun semințe in pământ , dar, mă tem, că februarie nu o să fie așa blând!

Am reușit să mai lucrez la șal și  să mă țin cât de cât de programul prestabilit! Asta mă face să mă simt bine și increzătoare că voi duce la capăt multe lucruri planificate.


Din natură:

Culorile diminetii de ieri!






Din casă:

"Mușuroi de cârtiță cu banane", făcut ieri...



Brioșă cu banane, ciocolată,mascarpone



Învăț că: 

 "Există multe lucruri in lume care ne pot face să ne temem. Dar există mult mai multe în credința noastră pentru a nu ne lăsa in voia fricii."
Frederick W. Cropp


Ascult: 

 un podcast de pe canalul  Fain&simplu, cu Mihai Morar

https://www.youtube.com/watch?v=j1ovD5iNBCI&t=3200s

Ceva frumos:

Iris, din grădina mea!


Un citat, un verset , un gând...

"Negreșit, evlavia însoțită de mulțumire este un mare câștig." 

1Timotei 6:6


Mulțumim, Doamne, și azi, pentru sănătatea celor dragi, pentru pacea în care ne trezim și trăim, pentru atâtea lucruri frumoase pe care ni le dăruiești!

Fiți în bucurie și recunoștință, oameni frumoși!






2 comentarii:

  1. Ce mult mă bucur să văd cum te molipsești încet încet de virusul croșetatului. Apropo, știi că există un model de șal numit chiar așa, virus? Încă nu m-am încumetat să îl lucrez, deși poate că îl voi face cândva. E spectaculos.
    Fotografiile cu cerul sunt minunate. La dulciuri nu îndrăznesc să privesc prea atent. Mi-e foame și mai e mult până la cină. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, Daniela!
    Lucrurile mici, lucrurile pe care le poți Impărăși cu cineva, lucrurile care ne aduc impreună -asta dau bucurie vieții!

    RăspundețiȘtergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...