Translate

luni, 16 ianuarie 2023

Început de săptămână

 Adesea,  ziua de luni, e tare aglomerată cu acel" trebuie " să fac asta, aia, cealaltă...După zilele de weekend,  când stai mai mult cu familia,  te odihnești sau faci lucruri din lista ta de pasiuni,  luni, e un început. Alt început! 

Deci, să punem început bun săptămânii...

Deși,  se spune că azi, a treia luni din acest an, este "blue monday", o zi de luni depresivă ,pentru mine,  ziua a fost cu spor și bucurie în tot ce am făcut!

A început cu acest cer:


A continuat cu organizarea și planificarea pentru această săptămână,  cu  curățenia și mâncarea.
Am învățat că atunci când îmi stabilesc un meniu pe o săptămână,  îmi este mai ușor cu cumpărăturile și cu prepararea produselor.Verific ce am , văd ce aș putea face și fac listă cu ce îmi mai trebuie. 
Încerc să fiu economă și să nu arunc mâncarea sau din ingredientele cumpărate.
Sunt recunoscătoare pentru sănătate și pentru pacea,  din casă și din țară, pentru că avemo mică stare de stabilitate, siguranță!

Din casă:
Am făcut un aranjament de primăvară cu primule, brândușe, zambilă și iederă!


Ascult:

 Albinoni , Adagio în G minor

Din natură:

Învăț: continui să croșetez. Azi am lucrat , puțin, la șal  și am început un semn de carte:


Ceva frumos:
Orhideea albă,  cumpărată în weekend!


Un citat,  un verset,  un  gând...
 "Celui care ne-a creat după chipul şi asemănarea Sa îi plătim cu aceeaşi monedă, închipuindu-ni-L după chipul şi asemănarea noastră: atît de răi şi neiertători încît nu ne vine a crede că Dumnezeu poate ierta cu desăvîrşire orice."
Nicolae Steinhardt," Jurnalul fericirii "


Noapte cu pace,  oameni buni!




7 comentarii:

  1. Mă bucur că ai avut o zi cu spor și bucurie! Așa să îți fie toată săptămâna și întreaga viață!
    Superb aranjamentul floral!

    RăspundețiȘtergere
  2. Slavă Lui Dumnezeu pentru toate!
    Mulțumesc!
    Săptămână cu pace , sănătate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. tare faine florile și aranjamentul, se vede dragostea pentru frumos!
    pace și bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat aranjamentul. Iti doresc ca toata saptamana sa ai spor si bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc, Ioana!
    Sănătate, spor și bucurii să aveți!

    RăspundețiȘtergere

Ser bijuterii quilling

 Hobby!  Pasiune pentru bijuterii și  quilling ! O săptămână cu spor și bucurii!