Translate

luni, 9 ianuarie 2023

O amintire, asta rămâne după ...

Am să mă trezesc, intr-o zi, de ianuarie și am să te sun iar...să-ți spun "La mulți ani,Tata! N-am știut , niciodată să-ti spun altfel..."Tata"! Pentru că , un timp, am povestit, am râs ,am băut un pahar de vin,am vorbit despre feciorii tăi,despre artă, religie...Ai fost, un timp...Tata! Azi, ar trebui să-ti spun ... Insă, am cântat: "Veșnica lui pomenire!... Azi, e doar despre cât mă doare timpul fără oamenii pe care nu-i mai pot imbrățișa,cărora nu le mai pot vorbi!

4 comentarii:

  1. Dumnezeu să îl odihnească pe tata socru al tău în lumina Sa cea neînserată!

    Și nu uita că Hristos a înviat!

    Și ia aminte la cuvintele Fericitului Augustin:
    "Moartea nu înseamnă nimic! Doar că am trecut de partea cealaltă: e ca şi cum m-aş duce în camera de alături. Dar eu rămân tot eu, iar tu rămâi tot tu. Ce eram înainte unul pentru celălalt, suntem şi acum. Cheamă-mă cu numele cu care m-ai chemat întotdeauna, care ţi-e atât de familiar, vorbeşte-mi la fel de frumos cum îmi vorbeai. Nu-ţi schimba tonul vocii, nu lua un ton solemn, sau trist. Continuă să râzi de ceea ce te făcea să râzi, continuă să te bucuri de micile lucruri de care te bucurai când eram împreună! Roagă-te pentru mine, zâmbeşte-mi, nu mă uita! ... Nu sunt departe, sunt în camera de alături. Fii sigur de asta! Şterge-ţi lacrimile, şi nu mai plânge, dacă mă iubeşti: zâmbetul tău este acum pacea mea!"

    Te îmbrățișez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută!
      Nădejde, speranță pentru un timp in care nu știm cu adevărat cum o să fim Când cineva apropiat moare, fiecare amintire doare...Mulțumesc!

      Ștergere
  2. Doamnul să te audă, Ioana!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...