Translate

marți, 24 ianuarie 2023

Lucrul mâinilor

  „Singura modalitate prin care poți face lucruri extraordinare este să iubești ceea ce faci.” 

 Steve Jobs

Mi-a plăcut mereu să învăț ceva nou, să fac lucruri care pot deveni daruri-părticele mici din dragostea mea!

De aceea, lucrez mult, mă implic în multe proiecte , încerc să mă perfecționez în ceea ce pot face...

M-am reîntors la croșetă, cu care am mai cochetat, de câteva ori în viață, în proiecte mici!

                                                     Lucrez:

Pisicuțe! Pot fi broșe sau mărțișoare!


Din casă:

Ascult:
Cesaria Evora, Besame Mucho

Ceva frumos:
Am fost la vecini, am petrecut un timp împreună, la un cafe frappe cu înghețată, făcut în casă! 
Ce frumoase sunt zilele când le împarți cu cei dragi!


Din natură:
Glicină(Wisteria sinensis) Blue Prolific

Invăț: să am răbdare, să aștept!

Un citat, un verset, un gând...

"Multe sunt bătăile păcătosului; iar pe cel ce nădăjduieşte în Domnul, mila îl va înconjura."
(Psalmul 31:11)


Seară cu pace și bucurie, oameni frumoși!



6 comentarii:

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!