Translate

luni, 30 ianuarie 2023

Bucurii în ianuarie

 Suntem la finalul lunii ianuarie!

Atât de repede s-au risipit zilele!

Cum a fost prima lună a anului?!

Plină!

Am reușit să am un echilbru intre muncă  si odihnă, să lucrez la proiectele mele handmade, să mă ocup de casă, dar și să-mi petrec timp cu ai mei, să văd câteva filme cu sotul meu sau singură!

N-am reusit să citesc atât câ aș fi vrut! Nici să -mi fac plimbarea zilnică, nici sa ajung la doctor...Dar, in general, a fost un început bun și o lună cu multe realizări, bucurii și timp de relaxare!

Azi, pentru că a fost sărbătoare, am avut timp sa văd un film pe Netflix,  Twin Sisters (bazat pe romanul Tessei Van Loo, De Tweeling).

O poveste tristă, cu două surori gemene, care sunt 'împărțite" dup moartea părinților. Una ajunge la rude mai înstărite și cu o anumită educație, în Olanda, cealaltă, rămâne la casa unchiului fermier, sărac, "încuiat" la minte și rău. Una iubită, cealaltă, muncită.

Ce m-a impresionat a fost reacția surorii din Olanda, Lotte, față de sora sa, Anna, după moartea logodnicului ei, in lagărul din Auschwitz și la finalul filmului, când se revăd, la bătrânețe.



  Din casă: miroase a primăvară!


Dafin

Anthurium

Răsfățul lunii: Sushi (de 2 ori!) de la Sushi Terra






Pe seară, am reușit să-mi fac planificarea pentru luna februarie.

Va fi o lună a iubirii! Am proiecte de bijuterii croșetate, mărțișoare cusute și croșetate, câteva felicitări quilling, mici daruri pentru sărbătoritele mele, din februarie...Sper să reușesc să pictez ceva...Îmi doresc să revin la școală, ca voluntar in educație! 

Multe idei creative! 

Îmi dau voie să visez, să-mi doresc să fac...


"Te slă­vesc, Te laud și Te cânt ca pe un Domn, Stăpân și Făcător de bine. Și iarăși căzând înaintea Ta, Îți mulțu­mesc și cu smerenie mă rog nemăsu­ratei și negrăitei Tale milostiviri ca și de acum înainte să-mi dăruiești faceri de bine, ca să sporesc în dragostea de Tine și de aproapele meu. Izbăvește-mă de tot răul și necazul. Dăruiește-mi liniște. Și mă învrednicește ca în toate zilele vieții mele totdeauna mulțu­mire să-Ți aduc și să grăiesc și să cânt cele preabune Ta­tălui și Fiului și Sfântului Duh, acum și pururea și în vecii vecilor. Amin."

Noapte cu pace, lume!


2 comentarii:

  1. Sa ai spor in realizarea proiectelor lunii februarie si sa ne incanti si pe noi cu ele. Abia astept sa le vad.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, Ioana!
    Spor, ssănătate si ajutor de la Domnul in tot și toate!

    RăspundețiȘtergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...