Translate

sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Weekend liniștit

 Zilele de weekend sunt pline de așteptări!

Aștepți să faci curățenie,  mâncare,  să mergi la cumpărături , să bagi o mașină de rufe,  să calci....

Aștepți să ieși undeva...În parc, la un restaurant,  la un fim, la o cafea, spre o destinație interesantă.

Cel mai adesea, aștept week-end-urile,ca să mă văd cu prietenii sau cu fiul meu,   să bem o cafea sau să luăm  masa împreună .

Mi-aș dori, însă, să călătoresc mai mult.Să ies, să cunosc lumea din jurul meu! 

Azi, am avut musafiri și vreo 5-6 ore, ne-am împărtășit, fiecare din noi, cu bucurie și bucate delicioase. A fost un prânz cu multă... brânză ! De la platoul cu brânzeturi și fructe, la aperitivele reci și cheesscake-ul  cu fructe de pădure!

Da, recunosc,  îmi place să gătesc! 

Din casă:






Din grădină:



Ascult:
Luciano Pavarotti 

Ceva frumos:



Învăț:


Un citat, un verset,  un gând...

Cea mai mare putere a noastră constă în blândețea și tandrețea inimii noastre.”
Rumi

Seară frumoasă,  oameni frumoși!







6 comentarii:

  1. Ce de bunătăți ai pregătit, Lili! Da, e bine că recunoști că îți place să gătești. Și eu pot să întăresc asta adăugând că gătești bucate absolut delicioase.
    Totul arată minunat.
    Noapte cu pace, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Daniela!
      Imi place să gătesc pentru că mi se pare că a găti , e un limbaj al dragostei! E dar și dăruire!

      Ștergere
  2. Arata apetisant totul! Si frumos!
    O duminică minunată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai avut un week-end plin de bucurie. Slava lui Dumnezeu pengtru toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Ioana! A fost un weekend cu pace, cu oameni dragi și timp binecuvântat cu ai mei!
    Slavă Domnului pentru tot si toate!

    RăspundețiȘtergere

Ser bijuterii quilling

 Hobby!  Pasiune pentru bijuterii și  quilling ! O săptămână cu spor și bucurii!