Translate

marți, 24 ianuarie 2023

Lucrul mâinilor

 Cu mult timp în urmă,  am învățat să prețuiesc timpul pe care Domnul îl adaugă vieții mele și să mulțumesc,  să am recunoștință pentru darurile primite.

Așa , am descoperit că mintea se adună la rugăciune, fără să-mi pierd prea repede focusul, atunci când fac ceva cu mâinile.O rucodelie!

Am învățat să tricotez, să cos, să pictez,  să scriu, să gătesc...și m-am bucurat de liniștea cu care ești binecuvântat la terminarea lucrului. 

Lucrez:

Primul proiect la croitorie,  pe anul acesta,  a fost terminat. 

Am lucrat 2 fețe de mese și 5 fețe de pernă. 





Ascult:

Muzică clasică 

Din casă:
Am reușit să " recuperez" o veioză !


Din natură:

Ceva frumos:
Pictură Ana Bulgaru 

Învăț :
despre mine, despre cum să-mi înțeleg povestea și cum s-o pot spune lumii!

Un citat,  un verset, un gând...

„Fragilitatea noastră nu e ceva de care să ne fie rușine. O persoană poate fi puternică și totuși să aibă nevoie de ajutor, poate fi puternică în anumite domenii ale vieții și neputincioasă și confuză în altele.” 
Când corpul spune nu"  de Gabor Mate

Noapte cu pace și tihnă   oameni binecuvântați!

Sursă foto: net









 


4 comentarii:

  1. Tare mi-ar placea sa îmi spui și mie ce materiale îmi trebuiesc sa tricotez,as dori să învăț să fac și eu fete de perna !Ale tale au ieșit foarte bine,chiar și fetele de masa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tanțica, fețele mele de pernă sunt din bumbac cu imprimeu și dantelă din bumbac, cumpărată de la mercerie! Sunt cusute!
    Pentru tricotat, ai nevoie de andrele, fire , un model și răbdare!
    Găsești pe internet tutoriale, indiferent ce vrei să inveți!
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt absolut superbe și fețele de masă și pernuțele!
    Să le folosești cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ajută!
    Multumesc frumos!
    Bucurii și sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Duminică binecuvântată!

Din grădină!