Translate

joi, 26 ianuarie 2023

Flori de primăvară

Uneori, e atâta delicatețe și frumos în lumea aceasta, creată de Dumnezeu!
Mereu mă minunez de flori, păsări, copaci, insecte, animale...de natură!
Câte daruri!
Cât de binecuvântați suntem!







 Când ajung la piață,  întotdeauna, merg și la zona cu flori...N-am putut să trec fără să cumpăr câteva buchețele de ghiocei(o parte i-am dăruit!) și un spânz ( Helleborus )!


Din casă 



Din grădină:

câțiva fulgi au dansat prin aer, un dans uitat

Ascult :

Kenny Rogers, Lady

Lucrez  :
o păturică(patchwork) din peticele, pentru fiica mea
un proiect mai vechi





Învăț :
să mă odinesc, să mă opresc din roboteală și să îmi acord timp

Citesc:

Ceva frumos :

Gustav Klimt, Femeie. sursă : net


Un citat, un verset, un gând...

" Teama și neîncrederea în sine au fost dintotdeauna cei mai mari dușmani ai potențialului uman."
Brian Tracy

Încredere, speranță, rugăciune și multe binecuvântări, oameni buni!


5 comentarii:

  1. Ai adus primăvara în casă, Lili!
    În Pantelimon ninge așa de frumos!...
    Păturica e minunată!
    ***
    Frica este un sentiment atât de omenesc... Dar, uneori începe să doară această frică nejustificată.
    Nu te teme turmă mică, așa zice Hristos. Și dacă El zice așa, atunci nici tu să nu ai frică. Toate cele bune vor veni. Mai fă nițică răbdare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt florile! Multă gingășie în toate dar in cele de primăvară în mod special. Parcă sunt mai puternice cu cât sunt mai gingașe!
    Imi place cartea! am primit-o și eu la început de an!
    Zile binecuvântate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru vizită, Corina @
      Florile au în ele multă gingășie, poezie!
      Zile binecuvântate cu frumos!

      Ștergere
  3. Minunate florile. Ne duce cu gandul la Sarbatoarea Invierii, la primavara, la renastere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc, Ioana!
    Așa este...Sperăm să regăsim bucuri aceasta, a reînvierii și in noi!
    O zi cu pace și sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...