Translate

sâmbătă, 26 octombrie 2024

Zi de weekend





La mulți ani binecuvântați sărbătoriților acestei zile!


La mulți și binecuvântați ani , sărbătoriților acestei zile!


Zilele acestea am tot fost în București. Orașul se îmbracă în culorile toamnei. 
Florăriile sunt pline de crizanteme și buchete speciale de toamnă!
Și pe la restaurante sau magazine, s-a umblat puțin cu podoabele de toamnă. 
Domină, crizantemele  și dovleceii pentru Halloween! Sau alte decorațiuni cu specific pentru petrecerea de Halloween. 








 

Pe faleza de la Lacul Morii!
Pe insula Lacul Morii ,  are loc 
West Side Hallo Fest.






Zilele sunt luminoase și călduroase,  pentru această perioadă. 
Azi, poate și pentru că este sărbătoare,  orașul era foarte aglomerat,  parcurile pline de oameni,  de toate vârstele. 
Sau, poate,  ca și mine,  vor să se mai bucure de soarele acesta de octombrie,  de lumina blândă care se plimbă peste copacii care-și schimbă  culoarea veșmintelor. 




"Ziua de ieri nu este decât un vis și cea de mâine,  o iluzie. 
Dar ziua de astăzi,  trăită bine, face din ziua de ieri un vis de fericire și din fiecare zi de mâine o viziune de speranță,  deci așteptați cu nerăbdare acea zi."
Proverbe indiene 
 

2 comentarii:

  1. Sper ca ai avut o zi minunata! Imi spusese o prietena despre lacul Morii, insa am avut alt program. Marturisesc ca decorurile alea cu masti sunt prea fioroase pentru mine. Celelalte imagini sunt insa deosebite.
    Toate cele frumoase, draga Liliana! O duminica placuta!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana!
      Ai dreptate, măstile sunt "urâte"! E o sărbătoare care a prins si la noi, foarte mult! Cât am stat pe bancă la soare, am văzut o defilare de costume pentru Haloween! Lumea investește mult intr-o poveste! Le place să intre in poveste! Nu am căutat să înțeleg sau să judec, doar am admirat costumele, accesoriile si machiajul perfect al unora...Da, avem nevoie de distracție! Fiecare se distrează cum știe, cum îi place sau își dă voie să guste din ceva nou.
      Eu n-am fost pe insulă! Am stat doar la soare ,să mă bucur de soare, rațe , porumbei...și această "defilare".
      Duminică frumoasă!

      Ștergere

"Anul Nou care n-a fost"

Am fost , vineri, să văd filmul :"Anul Nou care n-a fost". Am  fost la un cinema vechi, de cartier. Am crezut că mă întorc, real, ...