Translate

vineri, 4 octombrie 2024

Gând

 “E atâta ploaie în oameni... Fiecare dintre noi am murit și am înviat de mai multe ori în viață. Atinși de oameni sau de evenimente.

Am dat la spate, am pus deoparte, am luat-o de la capăt. Ori de câte ori a fost nevoie. Am adormit cu visul și ne-am trezit cu realitatea. Și nu ne-am descurajat. Ne-am căutat, ne-am întrebat, ne-am minunat.

Apoi am căutat și am dăruit prietenii. Am suferit și am zâmbit. Așa e viața și accept asta. Fiecare om a adus câte ceva în viața mea și a luat o parte din mine la plecare...

Sunt vorbe care nu încap în cuvinte. E magic sa te întâlnești cu tine și să îți spui ce nu ți-ai spus niciodată. Și apoi să te contempli în tăcere.

Cel mai frumos lucru este să te desparți de tine și să te reîntâlnești cu tine. Să te împaci și să nu te mai uiți prin cufere cu amintiri prăfuite. Ci să te iei cu tine peste tot…”

Hrisostom Filipescu 




Weekend de poveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gând

 “E atâta ploaie în oameni... Fiecare dintre noi am murit și am înviat de mai multe ori în viață. Atinși de oameni sau de evenimente. Am dat...