Translate

joi, 17 octombrie 2024

Tc 2024, Octombrie_ la indigo

 Pentru transformări creative,  copie la indigo, trebuie să facem o lumânare.

Accentul s-a pus pe picăturile de ceară  topită și flacăra!

Pentru lumânare am folosit 2 tuburi de hârtie igienică,  băgate,  unul într-altul. 

Partea de deasupra,  unde este fitilul lumânării,  l-am făcut dintr-un cerc din tubul de hârtie igienică, cu o mică gaură în mijloc pentru "fitil".

Am folosit aparatul de lipit pentru obținerea picăturilor de ceară. 

Am făcut fitilul din fire de acril, colorate.

Apoi, am folosit o culoare acrilică ca să pictez lumânarea. 

Cam așa arată lumânarea mea:





Transformări creative,  octombrie,  copie la indigo https://mniko.blogspot.com/2024/10/transformari-creative-2024-octombrie.html !

 „La indigo” : ornamentul care trebuie copiat în interpretarea proprie este: Lumânare


Imaginea de copiat de această dată este simplă tocmai pentru a vă lăsa imaginația să decidă. Vom „copia” forma, fie că e 2D sau 3D. Culorile, materialele sunt la libera alegere. Obligatorii sunt flacăra și ideea de ceartă topită."



***
Creativitatea implică ieșirea din tiparele stabilite pentru a privi lucrurile într-un mod diferit”. 
 Edward de Bono

2 comentarii:

  1. La prima vedere am crezut că lumânarea e reală! 😍 Este extraordinar de reușită, de frumoasă! Felicitări! 💐🍀

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa mi se paruse si mie. Si imi place cum ai reusit acea aparenta de ceara. Inveseleste locul!
    Spor si inspiratie, draga Liliana!💗😘

    RăspundețiȘtergere

Tc 2024, Octombrie_ la indigo

 Pentru transformări creative,  copie la indigo, trebuie să facem o lumânare. Accentul s-a pus pe picăturile de ceară  topită și flacăra! Pe...