Translate

duminică, 20 octombrie 2024

Împreună

Împărțim, adesea, timpul acesta  cu oamenii din jurul nostru. 
Încercăm să fim împreună! Ne străduim să-i facem să simtă bine în prezența noastră.
Căutăm oameni cu care să avem ceva în comun,  cu care să împărtășim un hobby,  o credință,  o carte...
Din tinerețe,  mi-am propus,  să fiu o gazda bună,  o soție gospodină , o mamă atentă la ambianța din casă, la cum primim oamenii în spațiul nostru.
Mi se pare că toate acestea,  fac ca oamenii sa-si dorească să vină la noi în vizită.
Mi se pare că atunci când te pregătești pentru un musafir, îi arăți respectul și dragostea ta! 
A ține cont de ceea ce -i place celuilalt,  este un gest de dragoste! 
Din păcate, atenția  la celălalt necesită timp, răbdare și dăruire. 
Puțini sunt dispuși să ofere!
La capitolul acesta,  eu și soțul meu,  nu prea be punem de acord. 
Pentru el nu sunt importante " decorurile ", pregătirea casei, a mesei și chiar ținutei  vestimentare. Consideră că  prieten6i trebuie să te accepte asa cum ești,  că nu e necesar sa-ti pui "măști sociale".

Una peste alta, noi nu ne punem de acord în multe privințe,  deși ne știm de 30 de ani!

Îmi place ca sâmbăta și duminica,  să ies sau să primesc musafiri.Mai simplu, sa mă văd cu oameni!
Ieri, am reușit să mă văd cu Daniela  și să lucrăm,  puțin, împreună,  în mașinile de cusut!
Abia aștept postarea ei despre proiectul la care lucrează!



Pentru weekend,  am pregătit un tort de mere cu caramel!
Ne-am băut cafeaua împreună,  am ne-am apucat de lucru.





Apoi, am mers la botezul unui băiețel tare  simpatic, Philip Gabriel, fiul vecinilor noștri, Ștefan și Roxana!
Și a fost frumos să particip și să-mi bucur privirea cu oameni îmbrăcați frumos,  elegant. 
Mi-a plăcut și biserica la care au ales sa facă botezul!
Îngerii și Maica Domnului,  să-i fie
 ocrotitori micuțului,  Philip Gabriel!







Să vă fie duminica zi de odihnă și reîncărcarea bateriilor! 

***
"Cea mai mare bucurie a vieții este să fii convins că ești iubit. "
Victor Hugo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Împreună

Împărțim, adesea, timpul acesta  cu oamenii din jurul nostru.  Încercăm să fim împreună! Ne străduim să-i facem să simtă bine în prezența no...