Translate

marți, 22 octombrie 2024

Mi-e dor de tine...

 " O viață fără prieteni,  un cer fără stele"


Bucurați-vă de prieteni! Petreceți timp cu ei!

Sunați,  când timpul și distanța,  se așează între voi!

Trimiteți un mesaj: mi-e dor de tine! Mi-e dor să beau un pahar de vin cu tine.

Mi-e dor să stăm de vorbă!

Mi-e dor să ne plimbăm prin parc, să ne minunăm de culorile toamnei,  de anii ce au trecut peste noi...

Mi-e dor să-ți arăt ce am mai desenat!

Mi-e dor să-ți citesc din ultima carte citită sau din poeziile care stau ascunse prin sertare!

Mi-e dor să râdem împreună,  din tot felul de fleacuri spuse, văzute sau auzite!

Mi-e dor să te ascult!

Mi-e dor să-ți văd sclipirea din ochi și zâmbetul , când mă intâlneai!

Mi-e dor să-mi vorbești despre muzica anotimpurilor,  despre dansul frunzelor...

Mi-e dor să te strâng în brațe cu toate cuvintele pe care n-am apucat să ni le mai spunem. 

Acum, scriindu-ți, inimă mea doare de atâta dor!


Poate nu e prea târziu,  să spunem:" mi-e dor de tine!"



Noapte bună,  oameni frumoși!


Un comentariu:

Mi-e dor de tine...

 " O viață fără prieteni,  un cer fără stele" Bucurați-vă de prieteni! Petreceți timp cu ei! Sunați,  când timpul și distanța,  se...