Translate

luni, 7 octombrie 2024

Luni, iar..

 Zilele trec, atât de repede!

Diminețile sunt răcoroase și căldura soarelui se simte abia după ora 10-11.

In grădină,încă mai  am de lucru...Dar , e oaza mea de bucurie! 







În casă, am luat-o de la capăt cu spălat, mâncare,  curățenie! Printre picaturi,  mai croșetez!

Sau mai repar, una alta,  în mașina de cusut. 

Sunt prinsă și cu un proiect de recondiționare a  scaunelor din bucătărie.  

In rest, am început sa citesc a doua carte, scrisă de Fiona Valpy, " Labirintul de chiparoși".

Flori din grădină:


Să ne fie săptămâna cu pace, sănătate și recunoștință!

Un comentariu:

  1. tare faine florile tale! îmi place aranjamentul din vază (Heliopsis+Aster)
    spor în toate cele bune și plăcute lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere

Luni, iar..

 Zilele trec, atât de repede! Diminețile sunt răcoroase și căldura soarelui se simte abia după ora 10-11. In grădină,încă mai  am de lucru.....