Translate

vineri, 18 octombrie 2024

Recondiționare pulover

 Am câteva pulovere care stau părăsite,  nepurtate de ani de zile.Nu m-am îndurat să le arunc și nici să le dau pentru că fie îmi plăcea culoarea, fie croiala sau modelul de torsade.

M-am gândit că , cândva, o să le dau o altă întrebuințare. 

Azi , am folosit un pulover al fiului meu.

Nu l-a îmbrăcat decât de câteva ori, apoi, a tot stat în șifonier. 

Am vrut să-l dau nepotului meu, dar, nu i-a plăcut culoarea. 


Mie îmi place culoarea și m-am gândit să-mi fac un set de toamnă: mănuși,  căciulă și ceva de pus la gât. 


Le-am croit,  apoi, le-am surfilat și cusut.

Pe cele 2 mâneci, le-am cusut între ele și am obținut un fular dublu.




Posibil să le aduc îmbunătățiri săptămâna viitoare. 





Momentan,  sunt bucuroasă că am reușit 
 să-i dau o alta viață puloverului. 

***
"Cusutul repară sufletul”. – Laura Claire

Există ceva terapeutic în cusut. Când te așezi să coasi, poți uita de stresul zilei și te poți concentra pe a crea ceva frumos. Indiferent dacă reparați o cămașă preferată sau faceți o rochie nouă, cusutul vă poate ajuta să găsiți pacea și liniștea.

4 comentarii:

  1. Asa am eu două perechi de pantaloni de la fiica mea, mă gândeam să ii transform in fuste.
    Îmi place setul tău de toamnă! Și culoarea este drăguță, se numără printre culorile mele preferate!
    O sâmbătă frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela!
      Și eu am recondiționate 2 perechi de blugi, și am făcut o pereche cu clin evazat, pentru fiica mea.
      Weekend minunat și timp pentru bricolat!

      Ștergere
  2. În prima poză nu pare un pulover tocmai atractiv ca și culoare mă refer. Modelul mi-a plăcut mereu. Dar în pozele cu tine, verdele acela devina chiar „viu” și îți stă foarte bine. Felicitări pentru reciclare.
    PS: În luna Februarie am avut materiale textile de reciclat. Dacă dorești, poți să pui postarea în tabelul suplimentar https://mnikogalerie.blogspot.com/2024/01/vrei-sa-recuperezi-o-provocare.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc frumos, MNiko!
    Dacă reușesc, o să pun în tabel.
    Eu fac des, recondiționări la haine.
    O sa postez mai des că poate inspiră pe cineva.
    Duminică minunată, cu tihnă și bucurie!🤗

    RăspundețiȘtergere

Împreună

Împărțim, adesea, timpul acesta  cu oamenii din jurul nostru.  Încercăm să fim împreună! Ne străduim să-i facem să simtă bine în prezența no...