Translate

miercuri, 16 octombrie 2024

Transformări creative ,octombrie _ felicitare

Cu puțin chef de joacă, inspirație și timp, putem  să reciclăm ceea ce in mod normal, aruncăm. Azi, am făcut o felicitare la care am folosit tuburi de hârtie igienică pentru construirea florilor.

Am folosit 2 tuburi de hârtie igienică, pe care le-am tăiat  la 5mm.

Am făcut petalele florilor pe care le-am lipit cu pistolul de lipit,  apoi, le-am lipit de cartonul de felicitare.

Pentru o floare, am folosit acul de quilling. 

Pentru frunze, am tăiat tubul , am îndreptat cartonul obținut, am desenat frunzele, apoi,  le-am decupat și  le-am crestat pe margini.






După ce le-am lipit de cartonul felicitării, le-am.pictat , puțin, cu acuarele. 



Felicitare pentru https://mniko.blogspot.com/2024/10/transformari-creative-2024-octombrie.html
 

"TC24, provocarea Transformărilor creative, are aceleași principii ca și anul trecut, acelea de a reduce poluarea prin transformarea unor obiecte ce și-au atins deja scopul pentru care au fost create.

În luna octombrie a acestui an, vom lucra cu

TUBURI DE HÂRTIE

sau dacă doriți, inele de hârtie rămase de la schotch, role de bucătărie, hârtie igienică, etc... Importante e să fie din materialeul acela mai grosuț, mai mult carton nu hârtie, și recuperate de la diverse, nu construite de voi."


5 comentarii:

  1. Ce frumoasa a iesit! Quilling din tub 💗 Ti-a iesit super faina felicitarea!! :D
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      Sper să reușesc s-o trec in tabel!
      O zi minunată!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Ce frumoase idei! Eu am pastrat un tub taiat in felul acesta insa nu
    m-am hotarat cum sa asamblez inelele.
    O toamna frumoasa si tie, draga Liliana!
    Spor si inspiratii la tot!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos,Suzana!
      Inspirație și timp liber pentru bricolat!
      Te îmbrățișez!🤗😘

      Ștergere

Tc 2024, Octombrie_ la indigo

 Pentru transformări creative,  copie la indigo, trebuie să facem o lumânare. Accentul s-a pus pe picăturile de ceară  topită și flacăra! Pe...