Translate

luni, 21 octombrie 2024

Working progress

 A venit timpul andrelelor, a croșetei. 

S-a facut răcoare și e așa bine să te cuibărești pe canapea, să tricotezi sau să croșetezi.

Eu, am în lucru o pătură în culorile toamnei. 

Inițial am vrut sa fac un șal.După ce am lucrat un triunghi destul de mare, mi-am dat seama că firul e prea gros .

Am făcut din acel triunghi,  o husă pentru o pernă.

Apoi, pentru că îmi place degradeul acesta, am început o pătură. 

Lucrez ori de câte ori pot.

Sper s-o termin anul acesta!😊



Voi, ce mai lucrați?

Să aveți spor, inspirație și timp pentru lucru de mână!

2 comentarii:

  1. Wow, foarte fain, imi plac nuantele! Ce patura superba vei avea! Felicitari!
    Eu, asa cum spui si tu, obisnuiesc sa tricotez, de cand incepe sa se insereze asa repede si de cand e rece afara. Seara dau drumul la tv, ascult si cu un ochi pe andrele, cu unul la tv... momentan lucrez la un pulover.
    Spor la treaba! 🍀😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Carmen!
      Spor și bucurie în a tricota!
      O săptămână minunată!🤗😘

      Ștergere

Working progress

 A venit timpul andrelelor, a croșetei.  S-a facut răcoare și e așa bine să te cuibărești pe canapea, să tricotezi sau să croșetezi. Eu, am ...