Translate

joi, 12 septembrie 2024

Zi de toamnă

 Bună dimineața!

Să avem o zi binecuvântată cu sănătate, creativitate, răbdare, dragoste și recunoștință!

Recunoscătoare pentru ploaia care a sărutat pământul.

Recunoscătoare pentru soțul meu, care se trezește foarte devreme, s-o ducă pe fiica nostră în Bucureșt( în drum spre liceu).

Recunoscătoare pentru fiica mea, care îmi spune "te iubesc ", 'îți mulțumesc, mami"...în fiecare zi!



Din grădină, fotografii făcute ieri, după ploaie!



























Goji!


"Dacă oferi dragoste, frumusețea va crește și toate acestea pentru ca dragostea este frumuseţea sufletului."
Sf. Augustin

4 comentarii:

  1. Doar recunostinta pentru acest buchet superb de ganduri si imagini!
    😘💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunoștință pentru consecvența cu care-mi vizitezi blogul și gândurile cu care-mi bucuri sufletul!
      Zi cu binecuvântări, Suzana!🤗😘

      Ștergere
  2. sa aveti o zi binecuvântata! Si mâine si poimâine si zi de zi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc, Carmen!
    Să-ți fie cu iubire și frumusețe toamna!

    RăspundețiȘtergere

Poem pentru prieteni

"Nu pot să-ti dau soluţii pentru toate problemele vieţii, nu am răspunsuri pentru îndoieli si temeri, dar pot să te ascult şi să partic...