Translate

duminică, 1 septembrie 2024

Septembrie

 Ziua de azi a fost despre liniște,  tăcere,  citit și simțit cum trece vremea!

E septembrie!







"A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,

cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,

că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,

că ai să te ascunzi într-un ochi străin,

şi el o să se-nchidă cu-o frunză de pelin.


Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,

iau cuvintele şi le-nec în mare.

şuier luna şi o răsar şi o prefac

într-o dragoste mare."

Nichita Stănescu



Să avem o toamnă binecuvântată cu sănătate,  întâmplări minunate,  credință tare și bucurii!

4 comentarii:

  1. Sa-ti fie frumoasa toamna ta!
    Un autor deosebit. I-am vazut niste prelegeri pe net. Extrem de surprinzatoare. Multumesc pentru imagini si poezia lui Nichita!
    Toate cele frumoase si inspirate, draga Liliana!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana!
      Îmi place mult Nichita! Am iubit poezia lui, mai ales după ce
      l-am descoperit în muzica lui Alifantis! Si nu doar asta...În tinerețe, poezia a poposit mulți ani in sufletul meu!
      Să-ți fie toamna rodnică in bucurii și inspirație, Suzana!

      Ștergere
  2. Lili, iti doresc o toamna bogata in proiecte si cu spor la toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, așa sa fie!
      Multă sănătate și spor în toate, Ioana!

      Ștergere

Poem pentru prieteni

"Nu pot să-ti dau soluţii pentru toate problemele vieţii, nu am răspunsuri pentru îndoieli si temeri, dar pot să te ascult şi să partic...