Translate

marți, 17 septembrie 2024

Brioșe cu mere

 De-a lungul timpului,  am tot căutat o rețetă de brioșe cu mere, pentru perioada de toamnă și iarnă. 

Am.testat multe rețete! Unele au avut succes, altele , au fost uitate mult timp, pe masă. 



Dar, în primăvară,  am descoperit o rețetă foarte faină.Am modificat , puțin, gramajul de zahăr și iaurt. Sincer, e preferata tuturor. 


Ingrediente: 

  • 450g faină 
  • 3 ouă
  • 200 g zahăr 
  • 230ml ulei
  • 200 g iaurt
  • un plic praf de copt
  • o linguriță scorțișoară 
  • 3-4 mere
  • puțin  ghimbir pudră , optional
Amestecam ingredientele uscate, mai puțin, zahărul  și  le cernem. 
Intr-un bol, batem ouăle cu zahărul, uleiul, apoi, iaurtul.
Amestecăm cele două compoziții , turnăm în forme de brioșe,  punem puțin zahăr brun, deasupra  și le băgăm în  cuptorul preîncălzit.  



Le vom lăsa 30-35 de minute,  la 180 de grade.
Le scoatem,  le lăsăm 15 minute să se răcească ușor,  apoi, le scoatem cu grijă,  pe un grilaj , să se răcească total.
Se pot servi pudrate cu zahăr sau cu frișcă!
Delicioasele!


 


O zi binecuvântată cu sănătate și recunoștință!


4 comentarii:

  1. Vaiiii ce pofta mi ai facut! Arata grozav si imi inchipui ce aromate si gustoase sunt! Multumim pentru reteta! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaai faceam niste briose cu mar, care erau sub forma de pachetele. Erau adaptate dupa reteta .. stai ca nu mai stiu daca era Sanda Marin sau Olexiuc. Ideea e ca imi placea mult acea reteta. Chiar... poate reusesc sa fac in toamna asta. Sa vedem.
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaai faceam niste briose cu mar, care erau sub forma de pachetele. Erau adaptate dupa reteta .. stai ca nu mai stiu daca era Sanda Marin sau Olexiuc. Ideea e ca imi placea mult acea reteta. Chiar... poate reusesc sa fac in toamna asta. Sa vedem.
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Poem pentru prieteni

"Nu pot să-ti dau soluţii pentru toate problemele vieţii, nu am răspunsuri pentru îndoieli si temeri, dar pot să te ascult şi să partic...