Translate

luni, 23 septembrie 2024

Reciclare creativă

 Ce poți  să faci cu un  pulover pe care nu-l mai porți de ani de zile, dar, pe care nu te înduri să-l arunci?!

Pentru că îmi plăcea modelul de torsade și culoarea puloverului, am ales să-i dau alte întrebuințări. 

L-am desfăcut și din fiecare bucățică obținută, am încercat să fac ceva nou!

Din câteva bucăți,  tăiate în formă de dreptunghi,  am făcut 3 dovleci decorativi, pentru living.




Din alte 2 bucăți, mi-am făcut 2 căciuli, de purtat când lucrez în grădină, în dimineaţile răcoroase.






Am mai rămas cu spatele plouverului. Încă,  nu știu la ce proiect o să-mi fie de folos.

Orice lucru, poate avea o nouă viață,  dacă îndrăznești să creezi ceva nou, dacă-i dai șansa să facă, încă,  parte din viața ta.

****

"Cusutul este ca o magie, dar cu țesătură.” – Necunoscut

Există ceva magic la cusut. Luați o bucată de material și o transformați în ceva complet nou și diferit. Este ca și cum ai crea ceva din nimic și este un sentiment care nu îmbătrânește niciodată.

Un comentariu:

  1. felicitari, Liliana draga! Excelente reciclari! imi plac atât caciulita cât si bostanasii! Foarte foarte bune idei!
    Sa ai o toamna minunata!

    RăspundețiȘtergere

Reciclare creativă

 Ce poți  să faci cu un  pulover pe care nu-l mai porți de ani de zile, dar, pe care nu te înduri să-l arunci?! Pentru că îmi plăcea modelul...