Translate

marți, 10 septembrie 2024

Culori și arome de toamnă

Îmi plac diminețile de toamnă,  cu aerul rece și cu soarele care întârzie să răsară. 

Și pentru că s-a răcorit,  dimineața fac ceai cu diferite arome de toamnă.  

Imi place mirosul de pâine prăjită, unsă cu unt și telemea rasă, deasupra. Oh, cât de bine merge cu o cană de ceai cu aromă de scorțișoară și prune!

Sau pâine prăjită cu unt și gem de căpșuni!😋

*** 

Continui curățenia de toamnă,  cu schimbatul perdelelor și a lenjeriilor,  spălat geamurile, verificat în șifonier ce nu purtăm , verificat cutiile cu medicamente,  curățenie în cămară, băgat o parte din florile de afară,  pe terasă sau în casă...Am scos câteva decorațiuni de toamnă  și lucrez la altele,  pentru  înfrumusețarea,  puțin, a casei.

 În lucru un tablou din materiale textile reciclate. 




Și un tablou cu flori lucrate în tehnica quilling :




Un trandafir din frunze de platan:


Din bucătărie,  arome de mere cu scorțișoară, de la plăcinta abia scoasă din cuptor. 

Și mirosul de vin și parmigiano de la risotto cu pui.

***

Citesc "Minți împrăștiate " a lui Gabor Maté, cu creionul pe hârtie ( carte).

"Tulburarea de deficit de atenție este o excelentă ilustrare a felului în care adultul continuă să se lupte cu probleme nerezolvate ale copilăriei. El are dificultăți exact acolo unde copilul nu s-a dezvoltat..."

 "În tulburarea de deficit de atenție,  circuitul inteligenței temporale este subdezvoltat."

***

Când pot , urmăresc un film pe Netflix. Acum, mă uit la un serial coreean, "Love next door".

***

N-am reușit să ajung în parc.

***

Ma simt obosită,  cu multe lucruri de terminat, cu controale amânate...

Nădăjduiesc să se așeze lucrurile,  încet.

***

Va doresc o săptămână binecuvântată cu sănătate și bucurii!

2 comentarii:

  1. Frumoase aromele inceputului de toamna la tine acasa!
    Dupa ce termini curate ia de sezon, sa ai parte doar de clipe magice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la treaba Lili, sa termini cat mai repede curatenia de toamna.
    Paine unsa cu unt si branza rasa. Mi-ai adus aminte de copilarie, acesta fiind preferata mea la pachetel. Mama stia si imi punea doua pachetele.
    Si multa sanatate iti doresc.

    RăspundețiȘtergere

Poem pentru prieteni

"Nu pot să-ti dau soluţii pentru toate problemele vieţii, nu am răspunsuri pentru îndoieli si temeri, dar pot să te ascult şi să partic...