Translate

duminică, 29 septembrie 2024

Zi de tihnă


O zi de toamnă perfectă!
Dimineață a fost ceață,  răcoare și un cer care prevestea ploaia.
Am profitat de liniștea acestei dimineți, 
 mi-am pus o păturică pe mine și am citit vreo oră,  afară,  în curte!




Ieri, am făcut cu fiica mea, o prăjitură răsturnată cu mere și caramel, pe un blat pufos.

Rețeta:  https://savoriurbane.com/prajitura-rasturnata-cu-mere-si-caramel/





 

Pentru că vremea s-a schimbat și este mult mai întuneric în living,   am schimbat fața de masă făcută de mine, anul trecut  și  acum,  cele două suporturi de farfurii,  se asortează perfect.

Mult galben!


 Apoi,  am mers la biserică, unde ne-am căsătorit,  în București!

Întâlnirea cu oamenii pe care îi știi de vreo 25-30 de ani, a fost plăcută! 


După Liturghie,  am trecut pe la fiul meu.

Slavă Domnului că are o stare psihică,  mai bună!

Puțin, soarele s-a jucat în părul meu și eu

 m-am bucurat de lumină caldă și blândă. 

Restul zilei, l-am petrecut citind, cu ferestra de la balconaș deschisă , ca să mă bucur de mirosul de ploaie. 

Și plouă,  plouă peste inima mea...

Mulțumesc cu recunoștință pentru această săptămână binecuvântată!

Am reușit să fac multe lucruri și  să mă  odihnesc,  puțin. 

Să avem o săptămână binecuvântată cu sănătate,  înțelepciune,  răbdare și dragoste! 


***

„Citește mult, ca Dumnezeu să-ți limpezească mintea“ 

Părintele Dionysios

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi de tihnă

O zi de toamnă perfectă! Dimineață a fost ceață,  răcoare și un cer care prevestea ploaia. Am profitat de liniștea acestei dimineți,   mi-am...