Translate

duminică, 15 septembrie 2024

Suport de lumânare tomnatic

 Îmi place să aduc , puțin  din culorile toamnei în casă! 

Ador să reciclez, să fac decorațiuni handmade!

Pentru acest mic proiect,  am folosit un borcan ( n-a fost alegerea cea mai inspirată!), o frunză mică de platan , 2 culori acrilice și un fir de bumbac .



Ca sa completez decorul, am pictat o frunză, în culori asortate cu borcanul!



Micul meu proiect e pentru transformări creative la indigo,  Transformări creative!




O săptămână  cu frumos, energie și bucurie!


9 comentarii:

  1. Arată minunat nu doar borcanul vopsit in aceasta nuanță vibranta, ci întreg decorul! 😍
    Îmi place mult și "citatul zilei" de 15. 💗

    Mulțumesc! La fel sa fie și pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos , Diana!
      Să-ti fie săptămână plină de frumos!🤗😘

      Ștergere
  2. Intregul aranjament este foarte frumos.
    O saptamana plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ioana!
      O săptămână cu sănătate și împliniri!

      Ștergere
  3. Minunat!
    Multumesc de idei!
    O saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Corina!
      Spor , creativitate și multă energie!

      Ștergere
  4. Imi place mult! Iubesc serile de toamna, alaturi de cei dragi, cu un ceai la lumina lumanarilor.
    Sa ai o toamna minunata, Liliana draga 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc tare mult, dragă Carmen!
      Si eu iubesc toamna, ceaiurile, culorile toamnei ...Si serile de toamnă când te cuibărești sub o pătură să citești sau să sati la taclale cu cineva.
      Imbrățișări!

      Ștergere
  5. Un borcan frumos si un suport deosebit. Chiar ma intrebam cum ara arata cu acest tip de borcan. eu inca sunt pe urmele unui borcan :))))
    Sper sa nu treaca totusi luna.. pana il gasesc,
    Imi place cum ti-a iesit. sa te bucuri de el :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Seară frumoasă!

După o zi plină, acasă înseamnă liniște și puțin răsfăț...O muzică bună, o lumânare cu aromă de portocală, parfumul discret și amărui,  al c...