Translate

miercuri, 25 septembrie 2024

Handmade_ suporturi de farfurii

 







 

Îmi place mult să cos ! 

Am câteva cutii mari cu materiale care visează să se prindă viață în diferite proiecte.

De-a lungul anilor,  am tot cusut haine, lenjerii, fețe de mese ...și mi-au rămas  bucăți textile din acele proiecte.

Apoi, mai sunt 2 cutii, cu materiale obținute  din desfacerea unor produse ( fuste, rochițe, tricouri...).

Inițial, am vrut să fac câteva tablouri cu frunze textile. Din păcate,  mi s-au spart sticlele și am rămas doar cu ramele.

Așa,  "tablourile " au ajuns să fie suporturi de farfurii. 

Sper sa ajung să cumpăr sticlă pentru câteva rame și să termin și celelalte 2 proiecte cu frunze!

***

"Singura modalitate prin care poți face lucruri extraordinare este să iubești ceea ce faci.” 

 Steve Jobs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Handmade_ suporturi de farfurii

    Îmi place mult să cos !  Am câteva cutii mari cu materiale care visează să se prindă viață în diferite proiecte. De-a lungul anilor,  am...