Translate

luni, 20 februarie 2023

Zile de vacanță

 Imi place cum este structurat anul școlar ! Îmi place că au mai multe zile de vacanță!

Cum n-am reușit să plecăm în vacanța de Crăciun, am hotărât să  mergem, acum,  câteva zile, la Sibiu.



Călătoria cu trenul mi-a dat timp să lucrez la noul proiect croșetat,  un fular pentru fiica mea.

 Apoi, m-am bucurat  de câteva imagini, desprinse , parcă din poveste, dintr-o Românie frumoasă.










Când am ajuns, am făcut o mică  plimbare prin centrul Sibiului.
Am avut senzația că am fost teleportată intr-un alt secol.








Seară frumoasă,  oriunde vă poartă pașii în această lume!


4 comentarii:

  1. Ce frumos, Lili dragă! Mă bucur nespus pentru voi. Pozele sunt minunate, iar fularul e desăvârșit.
    Să aveți zile frumoase și să adunați amintiri deosebite împreună!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim pentru gândurile frumoase!
    Domnul să ne dăruiască, tuturor, bucurii!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate pozele Lili! Sa ai o vacanta plina de bucurii, de relaxare si odihna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumim frumos, Ioana!
    Multă sănătate și zile cu frumos și bunătate!

    RăspundețiȘtergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...