Translate

luni, 6 februarie 2023

Hobby: croșetatul

"Nu renunța la ceea ce îți dorești să faci. Acolo unde există dragoste și inspirație, nu cred că poți greși!"
Ella Jane Fitzgerald

Am inceput, în ianuarie ,un șal corșetat. Nu știam prea multe ,dar, mi-am dorit să-nvăț să croșetez. N-am prea reușit să lucrez la el, in fiecare zi, din lipsa firelor.
Atunci, l-am lăsat , putin deoparte, și am inceput alt șal, cu un fir mai gros și mai plăcut la atingere.
Azi, am terminat și primul șal început cu o bordura de pom pom crosetat (https://www.youtube.com/watch?v=5z0Lez0nWOM)









Și cel de-al doilea:




"Cel care lucrează cu mâinile este un muncitor. Cel care lucrează cu mâinile sale şi capul este un meseriaş. Cel care lucrează cu mâinile, cu capul său şi inima este un artist."

Sf. Francisc de Assisi


(sursă Pinterest)

Săptămână biecuvântată tuturor!






3 comentarii:

  1. Lili, sunt cu adevărat superbe amândouă!
    Vezi? Ziceai că eu sunt expertă... M-ai întrecut deja. Eu nu știu face "bordura de pom pom crosetat". Arată minunat!
    O săptămână binecuvântată și ție!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniel, vei rămâne, mult mai pricepută, ca mine, în croșetat!
    Sunt ani de experiență!
    Mi-e doar îmi place să-nvăț lucruri noi și să-mi fac lucrurile pe care mi le doresc! Mi-am dorit un șal, două, trei...și cum nu le-am primit în dar, am început să mi le lucrez! N-a fost așa greu, pentru că mi-am ales un model de începători!
    Sigur, tu ai face mult mai bine lucrul acesta!
    Mulțumesc pentru încurajare! Mai fac!
    O zi cu binecuvântări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt minunate amandoua salurile. Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!