Translate

joi, 9 februarie 2023

Îmi place să...




Ieri, ziua mi-a adus astfel de bucurii:



 Azi, mă bucur de parfumul unei zambile, adusă de pe terasă, în living!



Mi-a plăcut provocarea Danielei, de ieri,  de pe blogul său, https://danahandmade.blogspot.com/.
Azi voi scrie, puțin despre mine!

Dimineața, până nu se trezesc ceilalți, e timpul meu! Eu decid ce fac: citesc, gătesc, fac ceva handmade... Sau citesc din psaltire , o catismă sau două, cu metaniile cuvenite, așa cum ne-a învățat, părintele nostru duhovnic. 
Uneori, îmi place să-mi beau cafeaua, să mă cocoloșesc pe canapea și să mă uit la un film! Trebuie să înțelegeți , uneori mă trezesc la ora 2-3 dimineața. 
Îmi place să gătesc! Nu m-am mulțumit cu ceea ce învățam singură și am făcut un curs de bucătar, la Brașov, in anul 2000. Apoi, am lucrat în câteva restaurante...Și am dat pasiunea aceasta, mai departe, fiului meu, Andrei, care este bucătar. Mult mai bun ca mine! 

Mi-ar fi plăcut să fiu învățătoare, dar viața m-a purtat pe alte drumuri. De aceea, când m-am mutat în București, in 2007,  am început să fac voluntariat la Arhiepiscopia București, la un centru de zi. Aveam puțină experiență, de la Brașov, unde am fost voluntar, într-o ludotecă (parte a bibliotecii de unde puteai împrumuta jucării).Apoi, printr-o împrejurare fericită, am lucrat , un timp, la grădinița Montessori. Eram fermecată de metoda Mariei Montessori! Începusem să lucrez și cu fiica mea, Maria, după metoda Montessori.
Când am mutat-o pe fiica mea, la școală de stat, am început să fac voluntariat în educație! Am început să pregătesc ateliere de lectură, prin care cei mici să descopere bucuria cititului iar dascălii să descopere cum pot preda, prin joc și joacă. Așa am ajuns să colaborez cu mai mulți scriitori  și ilustratori de carte pentru copii. Apoi, am început să țin ateliere, cu diferite teme , care țineau de programa școlară, dar gândite în așa fel încât cel mic să fie activ, să fie curios, să se joace și să învețe.
După mai bine de 15 ani, încă îmi place să fac asta!
Dar cel mai mult m-a marcat, perioada de voluntariat la spitalul Marie Curie, in secția de oncologie!

Îmi place să citesc! Cândva, cineva, îmi spunea " devoratoarea de cărți"!
Așa m-am împrietenit cu soțul meu! Pasionat de lectură, îi plăcea să dăruiască cărți, ca să poată discuta cu cineva despre ceea ce îl impresionase.
Avem, mărturie, vreo 5 kg de scrisori în 10 ani de corespondență!

Îmi place natura! Îmi plac plantele, florile! 
Am norocul de a avea un petic de pământ pe care am plantat câteva sute de flori!
Grădina și grădinăritul, îmi dau multă bucurie, relaxare!

Îmi place arta! Ascult cu bucurie muzică clasică, jazz, pop, populară...! Îmi place să merg la teatru sau operă! Sau la un spectacol de balet! Sau la un concert cu ...Smiley, Voltaj, Alifantis!

Îmi place să desenez! 

Îmi place să fac daruri!

Îmi place să cos, să fac quilling, să fac felicitări, să fac mărțișoare sau bijuterii!

Îmi plac întâlnirile cu oamenii!

Îmi plac călătoriile, să descopăr lumea!

Îmi place poezia! 
A fost o vreme, când am scris zeci de poezii...Eram îndrăgostită!

Îmi place fotografia!

Îmi plac toate anotimpurile!

Îmi place să stau la taifas cu o prietenă, să ascultăm muzică, să meșterim ceva, să depănăm amintiri, să ne facem confesiuni, să plângem și să ne bucurăm, împreună.
Cam atât despre mine!

Vă doresc să descoperiți cât mai multe lucruri care vă aduc bucurie!

















4 comentarii:

  1. Foarte frumoasă și caldă postarea ta! Observ cu bucurie că eu știu totul despre tine. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu niciodată totul despre cineva...Dar, știm ceea ce ne este dezvăluit, ceea ce ni se dezvăluie despre celălalt!
      Tu știi suficient despre mine, cât să ne putem bucura , una de prezența celeilalte! Avem multe povești care ne-au apropiat, pasiuni cu care ne-am delectat..
      Mulțumesc, Daniela!

      Ștergere
  2. Ce frumoase lucruri ai scris!
    Avem multe în comun🤗❣️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se întâmplă să alegem oameni care ne semănă, cu care avem unul sau mai multe lucruri în comun!
      E o bucurie să te găsescă cineva care îti seamănă!
      Și să găsești pe cineva, e aceeași bucurie!
      Mulțumesc , Andreea!

      Ștergere

Ser bijuterii quilling

 Hobby!  Pasiune pentru bijuterii și  quilling ! O săptămână cu spor și bucurii!