Translate

joi, 2 februarie 2023

Bucurii simple

Din natură:
...o plimbare , scurtă, în parcul Cișimigiu!









 Đin casă: hidratare, cu fresh de portocale, grefe, mandarine și miere de albine!

Planificarea pe luna februarie!

Am terminat șalul mov!



Lucrez:

Pe 1 februarie, am început să lucrez la fața a doua de la păturica patchwork:


Tot pe 1 februarie, într-o pauză, am croșetat o inimioară! A devenit o broșă!


Îngrijire personală:
Răsfăț pentru mine: am reușit să-mi fac un gomaj pentru corp, cu zaț de cafea și ulei de măsline, o mască cu tumeric , pentru față și decolteu. Apoi, mi-am hidratat pielea tălpii piciorului, cu șosete exfloliante, de la Parasoftin!

Ascult: Schubert!
Ceva frumos:

Sursă imagini: Facebook

Invăț:
...că suntem aici, pentru o perioadă scurtă de timp!
Urmăresc podcasturile lui Ștefan Mandachi, pentru temele abordate și invitații faini, pe care îi are!
Aici, cu dr. Menis  Yousry!

Un citat, un verset, un gând...

"O femeie, în armonie cu Sinele ei este ca un fluviu care curge. Ea merge unde dorește fără pretexte și ajunge la destinație pregătită să fie ea însăși...și doar ea însăși."
 Maya Angelou



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!