Translate

marți, 23 iulie 2024

Vinete umplute

 Vinete umplute cu legume!

Vinete plute cu  legume, carne tocată și cașcaval!

Ingrediente: 

  • 4 vinete
  •  2 cepe
  • 4-6 căței usturoi
  • roșii (6 bucăți mari)
  • 1 ardei kapia
  • 1 morcov
  • sare
  • piper
  • cimbru
  • 2 foi de dafin
  • rozmarin 
  • pătrunjel 
  • cașcaval 
Se taie vinetele în jumătăți.Apoi, se scoate,cu grijă, miezul( care se toacă)


Se toacă, ceapa și ardeiul. Morcovul se rade pe răzătoarea fină. Se călesc,  apoi, se adaugă miezul vinetelor, se lasă să se pătrundă bine.Apoi, se adaugă sare, piper, usturoi...
Am împărțit compoziția în două. 
Cu o  parte , am făcut vinetele umplute cu legume!



Peste cealaltă jumătate din compoziție,  am adăugat carnea tocată și am lăsat să se gătească. 

Vinetele le-am așezat peste un sos de roșii   proaspete cu verdețuri ( salvie, rozmarin, busuioc,  foi de dafin, cimbru).
Am pus și peste vinetele umplute, suc de roșii proaspăt. 
Am băgat la cuptor, 30 de minute,  la 180  grade.




Am închis cuptorul,  am ras cașcaval peste vinete și am băgat pentru 10 minute, înapoi în cuptor.




La final, am presărat pătrunjel din grădină. 
Sa aveți poftă!

Pe celelalte,  cele de post, le am făcut pentru mâine. Dar, se pot servi și ele cu mozzarela sau cașcaval. 

***
"Gătitul este totul despre oameni. Mâncarea este poate singurul lucru universal care are cu adevărată putere de ai aduce pe toți împreună. Indiferent de cultură, peste tot în lume, oamenii se adună pentru a mânca.”  Guy Fieri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tc 2024, Octombrie_ la indigo

 Pentru transformări creative,  copie la indigo, trebuie să facem o lumânare. Accentul s-a pus pe picăturile de ceară  topită și flacăra! Pe...