Translate

duminică, 28 iulie 2024

Împreună la concert

 Ieri, mi-am  petrecut seara cu fiica mea. Am fost la concert Vama, la Arenele Romane, in Parcul. Carol.

Unul din invitații lui Tudor Chirilă, a fost Smiley! Minunat! Îi fredonăm melodiile de ani buni.

 La mulți ani minunați,  ( Andrei Tiberiu Maria) Smiley!

Născut pe 27 iulie 1983, la Pitești,  este cântăreț, compozitor, producător, prezentator și actor român, fost membru al trupei Simplu. Artistul a început și o carieră solo, iar în 2008 și-a lansat primul album solo, "În lipsa mea" care a fost premiat cu un disc de aur și a primit distincția ''Best album'' la Romanian Music Awards, potrivit portalului de știri Ager Pres.

Aici, la concert Smiley,  la Hard Rock Coffee!



E primul concert Vama!

Ascultăm și ne place Tudor Chirilă,  ca om, actor și cântăreț!

Cum a fost concertul?

Un început memorabil,  bine pus în scenă și apoi, o explozie de energie, rock, lumini și câteva refrene cântate, sigur,  de fiecare dintre noi, în baie, la petreceri... 

A fost,  iar, un timp minunat petrecut cu Maria, fredonând și dansând pe muzica celor de la Vama! Perfect!

 E un vibes special la concert!

















"Am doar optișpe ani,

Sunt nebun iubesc și nu am bani!
Nimeni nu-mi stă in drum,
Am soseaua mea doar cu-n singur sens ma va duce  undeva.

Bacu l-am luat ușor,
Am copiat la mate și la sport.
Școala s-a terminat,
Libertate frate, poate facultate, și viață de noapte.
Ref:
Visele mele
Se implinesc
Când bat din palme sau când clipesc!
Inspir (respir) iubire,
Expir (maninc) iubire,
Vă dau la toti și vă molipsesc.
Nimic in lume
Nu ma opreste
Să urlu tare: "SUNT FERICIT!!! "
Nu-mi strigați ce să fac,
Fiindcă timpu-i un ac
Iară noi suntem ața din el!.
.....
Lume cât te iubesc!
Sufletul mi-e bombă, explodez!
Vise în mii de părți,
Vi le fac cadou, împlinițile voi, visul meu îl trăiesc chiar acum."
***
"Muzica e limbajul spiritului. Deschide calea către secretul vieţii, aducând pace."
Kahlil Gibral




Un comentariu:

Suport de lumânare tomnatic

 Îmi place să aduc , puțin  din culorile toamnei în casă!  Ador să reciclez, să fac decorațiuni handmade! Pentru acest mic proiect,  am folo...