Translate

duminică, 17 martie 2024

Weekend

 "Când mă aflu in fata unui om pe care il văd cu ochii iubirii, nu cu ochii nepăsării sau ai urii, ci anume cu ai iubirii, atunci ma împărtășesc cu omul acela, intre noi incepe ceva comun, o viață comună. Receptarea omului are loc la o profunzime care se află dincolo de cuvinte, dincolo de emoții.


„…Când il văd pe om in aceasta lumină, in lumina iubirii curate, văd in el chipul lui Dumnezeu, o icoană.”

Știți, fiecare dintre noi reprezinta o icoană, un chip al lui Dumnezeu, însă noi nu știm să ne aducem aminte de acest lucru și  nu știm să ne purtăm unii cu alții …"

Mitropolitul Antonie de Suroj

***

Un weekend plin cu emoții! 

Am făcut 3 feluri de plăcintă  și toate cu...brânză,  brânzeturi, amestec de urdă,  cașcaval,  telemea...








Am împărțit la vecinii mei  mai tineri,  de pe

 "uliță", în amintirea tatălui meu ,Costel, a bunicului,  Toma și pentru mama mea, Măriuța, de la care am învățat să fac plăcinta cu foi! Da, am dat de pomană și pentru cei vii! Să fie sănătoasă și să o țină Domnul în biserică,  pentru totdeauna!

După roboteala de dimineață,  la prânz, am  ieșit în oraș,  să mă întâlnesc cu o minunată doamnă, care lucrează cu pielea are o colecție de diplome de la tot felul de cursuri făcute! O femeie fascinantă!O enciclopedie de om!





Fiți buni și empatici!


12 comentarii:

  1. un program de weekend perfect! Echilibrat si variat, asa cum ar trebui sa fie fiecare weekend, cu treburi casnice, cu familie, cu vecini si prieteni.
    O duminica minunata în continuare! 🌸🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Carmen!
      Să ai o seară frumoasă!
      Sa-ti fie primăvara rodnică în bucurii!

      Ștergere
  2. The pastries are looking fantastic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I keep getting told I have golden hands! I cook with love! I am also a chef by profession
      Think you!

      Ștergere
  3. Ce bine arata plăcintele tale!. Sa vă fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine că s-au terminat plăcintele!
      Bine că am petrecut , frumos și ...gustos, acest weekend!
      Mulțumim!

      Ștergere
  4. Ganduri frumoase, arome de placinta, oameni zambitori!
    Arata minunat weekendul tau! Asa sa fie in continuare zilele!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana!
      Așa a fost :minunat, cu emoții, cu oameni faini, cu bucurii!

      Ștergere
  5. Ce bunatati apetisante!!! 💗
    Oduminica minunata, in concluzie! :)
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost un weekend plin cu bunătăți!
      Mulțumesc!
      Te imbrățîșez!

      Ștergere
  6. Apetisante placinte. Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei adormiti, iar celor vii sa le daruiasca cele de folos spre mantuire.

    RăspundețiȘtergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...