Translate

joi, 14 martie 2024

Lucrurile mâinilor mele(1)



Pasiune sau nevoia de a mă exprima?

Am început să lucrez, cu diferite ustensile ( ac, andrele...)de pe la 12 ani.

Am modificat haine, am tricotat desfăcând haine tricote care nu ne mai veneau sau nu ne mai plăceau. 

Am trecut, in  liceu,  printr-o fază de " roz"si pentruca nu se prea găseau haine in culorile dorite,  am învățatsa vopsesc,  sa fosesc plante pentru vopsit.

Și de croitorie,  tot în  liceu m-am apucat.

Modificam rochii sau fuste de la mama, adăugăm paiete, dantelă, nasturi...

După liceu,  viață m-a tot împins să învăț să fac lucrurile pe care mi le doream.

Mi-a plăcut să fiu cochetă,  să fac lucruri pe care să le dăruiesc.

În  toate sunt eu, bucăți din sufletul meu!

Jucării textile pentru fiica mea!




Broșe din fetru!




Coroniță cu flori din fetru!


Fetru@




De 7 ani cos mărțișoare pe etamină,  cu fiica mea!

 Croitorie! 

Au fost ani, când doar din croitorie și gătit pentru alții, trăiam cu fiul meu!




"Munca este rugăciunea mâinilor. "

3 comentarii:

  1. Ce frumos este citatul de la final!!
    M-am bucurat sa descopar creatiile tale - imi place tare mult lucrul de mana - pentru mine este bucurie, terapie, evadare, mod de exprimare, joc... provocare, crestere si tot asa.
    Si imi place mult sa privesc lucrari facute cu drag, ma incarca energetic si imi aduce bucurie.
    Felicitari pentru creatii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrul de mână este pentru mine, așa cum ai spus: terapie, învățare, creștere, dezvoltare personală, bucurie...
      Mă bucur să văd ce fac alții și mă și inspir din munca lor!
      Spor di bucurii!

      Ștergere
  2. Mă bucur mult să revăd aici lucrul mâinilor tale.
    Sper să urmeze și lucrările mai noi. Nu văd nimic croșetat, tricouri pictate, tablouri, etc
    Te îmbrățișez! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...