Translate

luni, 11 martie 2024

Despre a fi mamă









 Pentru mine, 8 martie este despre a fi mamă!

Fiul meu, Andrei, născut pe 8 martie 1996, a schimbat traiectoria vieții mele!

Am renunțat la facultate,  tatăl lui, a renunțat la mine, la noi...

8 martie,  înseamnă și abandon!

A câta oară?!

Înseamnă și nădejde și credință tare!

Înseamnă lacrimi, bucurie și iar, credință!

De aproape 30 de ani, învăț sa-mi cresc fiul, sa-i fiu aproape,  să înțeleg rostul meu, că mamă nu doar ca fiică,  soră  sau soție!

Pentru mine, acel moment când am decis să păstrez copilul și  să nu  avortez, așa cum ar fi vrut socrii mei, a fost întoarcerea cu totul,  în brațele Lui Dumnezeu!

Deci, a fi mamă m-a dăruit bisericii și dragostei Lui Hristos!

A fi mamă,  m-a învățat să sufăr și suferința să nu mă doboare.

A fi mamă,  mi-a dat putere să rabd multe lucruri urâte din această lume.

A fi mamă,  m-a determinat să...cresc! Să învăț! Să fac voluntariat pentru alți copii care trăiesc în multe lipsuri, dar mai ales, fără dragostea părinților,  bunicilor!

La mulți ani,  darul meu, Andrei!




8 comentarii:

  1. la mulți și binecuvântați ani! Măicuța Domnului să vă poarte de grijă mereu pe calea mântuirii! impresionantă poveste. mă-nclin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul încearcă pe cine iubește ! Și eu am simți mereu, cu toate poverile pe care le port, încă, că mă iubește!
      Am învățat că credință fără suferință, nu se poate!
      Mulțumim frumos!
      Doamne ajută tuturor!

      Ștergere
  2. La mulți ani binecuvântați! Domnul să vă dăruiască, și lui și ție, toate cele bune și de folos!
    Sunteți tare frumoși! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim frumos!
      Domnul și Maica Domnului să ne acopere, pe noi și puii noștri!

      Ștergere
  3. Such a warm story. You look good with your son together

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much!
      Mothers have a beauty that is only given by the presence of their children!

      Ștergere
  4. La Multi Ani pentru darul tau minunat si La Multi Ani tie, suflet frumos! Sunteti minunati impreuna. Sa aveti mereu zambetul in suflet!❤️😘

    RăspundețiȘtergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...