Translate

miercuri, 31 ianuarie 2024

Ultima zi de ianuarie

 31 ianuarie: Ziua „de-a-ndoaselea”. Ziua în care toate normele sociale au fost transformate „pe dos”

Pe 31 ianuarie sărbătorim ziua „de-a-ndoaselea”. Adică a mersului înapoi, a îmbrăcării pe dos, a vorbirii sau a scrisului în sens invers.


Faceți ceva în sens invers!

Da, puteți să vă îmbrăcați cu ceva pe dos!😊

Ănul ațaenimid!😂




Din grădină:





Din living:

Mic dejun! Apoi, fiecare isi face "temele"!

Maria se pregătește pentru testul la română!

Eu lucrez la proiectul de săptămână aceasta!




Fiți în bucurie! 

5 comentarii:

  1. Your blog always brings a touch of culture and calmness.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am a man of Joy!
      Thank you very much for your constant visit!
      I like to write for "someone", for my possible guest!

      Ștergere
  2. Ănub auiz!
    Nu știam că azi e ziua ”de-a-ndoaselea”. Ceva noiu, la fel cum am aflat de la Cramne că pe 29 a fost ceva gen ziua morocănosului.
    Arată foarte frumos proiectul tau din acestă săptămână. Spor în continuare. Și mie îmi place să lucrez înconjurată de fetele mele, chiar dacă ele se ocupă de lecțiile de școală. Dar am împresia că am mai mult spor când e cineva de față.
    Ăcinrops iz o!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa deci... de-a-ndoaselea... Pai atunci inseamna ca am pierdut ziua in care lucrurile au mers foarte bine in multe institiii.. ah ... trebuie sa mai astept un an acum...:)))
    Mult spor la invatat si mult spor la creat- ceva ce pare tare tare frumos :)
    In gradina scot timid capsorul niste firicele.. Si totusi e inca iarna ...

    Icipup!
    :D

    RăspundețiȘtergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...