Translate

duminică, 7 ianuarie 2024

Bucurii de ianuarie _ săptămâna 1

 "Contrar credinței populare, timpul nu vindecă, timpul nu zboară, timpul nu face nimic. Timpul nu are conștiință. Nu face nimic pentru tine. Cheia fericirii constă în ceea ce alegi să faci cu timpul tău acum. Îți folosești, în acest moment, timpul cu valoare? Acest moment conține, de fapt, tot timpul din lume. Acest moment este, la urma urmei, timpul vieții tale. Alegerile tale sunt cele care fac fiecare moment să conteze."   

 Robert Holden


Mi-a plăcut provocarea Irinei, " Dulce casă "                (https://dulcecasa.blogspot.com/2023/12/provocarea-lunii-bucurii-de-ianuarie.html )pentru luna ianuarie. 

Și pentru că în alți ani, mă bucuram să citesc despre bucuriile altora, anul acesta am decis să întru și eu în joc.


                            Colțișorul meu tihnit

Îmi place să-mi petrec timpul, adesea, pe canapeaua din living. 

E confortabil  să stau în living, pentru că am toate la îndemână: o masă să scriu sau să lucrez la ceva, sau să beau un ceai, o cafea...Am biblioteca,  bucătăria, terasa cu flori.






                            Un proiect creativ

N-am lucrat nimic, dar , mi-am pregătit materialele pentru săptămâna viitoare.

M-am bucurat, însă, s-o văd pe adolescenta mea, lucrând brățări!





                         Tratația săptămânii

M-am răsfățat într-o zi, cu un cocktail, ușor alcoolic!

Îmi place să mă joc cu diferite ingrediente  când gătesc sau fac băuturi(cocktailuri alcoolice sau non alcoolice, cafea, ciocolată caldă, ceai...)

 Gin Tonic Roz:

                 pink gin strawberry , apa tonică, căpșuni proaspete, gheață



        Plante/flori

Mi-am cumpărat, la-nceput de săptămână, lalele de la Lidl!

Mare parte din timp le țin pe terasă, la rece, ca să mă pot bucura mai mult timp de ele!

De asemena , pun in vază,  îngrasământ pentru flori tăiate Spring,  de la Leroy Merlin!



        Lumini și luminițe 

Imi plac lumănările, parfumate sau nu!

Imi plac luminițele, în orice perioadă a anului: mi se pare că aduc  strălucire zilei/nopții, indiferent de cum e vremea sau starea sufletească!







        Grija de sine

Am început să mă privesc de aproape, după un an nu prea ușor pentru mine.

Am 52 de ani și trebuie să fac mai multe pentru trupul și mintea mea!

Săptămâna aceasta, am început cu un răsfăț pentru picioare și un răsfăț pentru pielea feței(gâtului) cu colagen!





Apoi, am început să fac exerciții pentru spate și  picioare! Sunt zonele care mă dor, care sunt solicitate foarte mult!

Simt ca e mai bine!


        Rugăciune/ Jurnal/ Recunoștință 

Sunt recunoscătoare pentru oamenii cu care mă intersectez, pentru un timp, in viața aceasta și care îmi aduc bucurie!

Sunt recunoscătoare pentru timpul petrecut cu fiica mea și fiul meu!

Recunoscătoare pentru "brațele " care mă  poartă și mă ridică de câte ori cad sau cred că ,doar atât mai pot!

  





Să aveți un ianuarie cu bucurie!





4 comentarii:

  1. Bine ai venit în această provocare, dragă Lili! Mă bucur nespus că participi. Ce flori frumoase ai! Și brățările sunt superbe! Felicitări Mariei!
    Am folosit și eu șosete exfoliante. Am fost cam sceptică la început, dar pentru că a insistat Cristian, am zis să o fac și pe asta. :))) M-am mirat de cât de eficiente au fost.
    Sunt recunoscătoare și eu că te am.
    Să aveți bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela, rugăm pe Bunul Dumnezeu, să ne dăruiască un ianuarie cu bucurii, sănătate și spor în toate proiectele noastre!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lili, frumoase brățări a lucrat Maria. Moștenește sufletul tau de artist.
    Te îmbrățișez și îți doresc un ianuarie plin de bucurii.🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută!
      Mulțumesc frumos pentru popas!
      Mariei mele, îi place să lucreze bijuterii !
      Te îmbrățișez și vă doresc sănătate și timp binecuvântat cu bucurii!

      Ștergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...