Translate

duminică, 23 iunie 2024

Rusaliile

 Din bucuriile din casă...







 Cu recunoștință pentru că am reușit să ajung la biserică  și pentru că l-au externat pe fiul meu!

Recunoștință pentru că am fost împreună cu mama și pentru oamenii cu care mă bucur întru Hristos!

Slavă Ție, Doamne!











Si pentru că ieri, am fost pe drumuri sau la spital, azi am primit cu bucurie, pomană pentru moșii de vară,  de la Daniela!

Era ca dintr-o poveste pe ulițele satului, așa că nu m-am.putut abține să nu-i fac o fotografie! 

Veșnică să le fie pomenirea!


 ***

"În aceste vremuri, cineva nu poate fi creştin cu jumătate de inimă, ci fie în întregime, fie deloc." 

       Părintele  Serafim Rosse

Serafim Rose, pe numele de mirean Eugene Dennis Rose, (n. 13 august 1934, San Diego - d. 2 septembrie 1982) a fost un călugăr ortodox american. A aparținut de Biserica Ortodoxă Rusă din afara Rusiei. Deși nu a fost canonizat, este venerat ca sfânt de numeroși credincioși ortodocși.


Noapte binecuvântată!



4 comentarii:

  1. Multa sanatate :).
    Ce frumos - cirese din acelea din care rar mai vezi. Imi amintesc de copilarie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Revederea noastră mi-a adus multă bucurie. Te îmbrățișez! 😘

    RăspundețiȘtergere

Final de septembrie în grădină

 " Doamne, e timpul. Vara a fost lungă. Aşterne-ţi umbrele peste solare ceasuri, iar peste câmp, vântoasele ți-alungă. Poruncă pentru p...