Translate

vineri, 14 iunie 2024

Lansare de carte: Eric-Emanuel Schimt

 














Ieri, librăria Humanitas Cișmigiu,  a găzduit lansarea de carte a indragitului scriitor și dramaturg, Eric -Emmanuel Schmitt. 

Ratasem,  în urmă cu 2 ani, întâlnirea cu scriitorul , așa că, am lăsat toate treburile casnice și mi-am dat întâlnire, cu fiul meu, la librărie. 

Librăria plină,  atmosferă plăcută și reporterii jurnaliști și   traducătoare cărții, 
"Viața mea cu Mozart", Diana Comănescu, au pus întrebări interesante, legate , în primul rând de saga , " Străbătând secolele", în traducerea lui Doru Mareș.

"Străbătând secolele lansează o provocare extraordinară: povestirea istoriei omenirii sub o formă pur romanescă, intrarea in Istorie prin istorisiri. Un proiect conturat acum mai bine de 30 de ani si la care Eric-Emmanuel Schmitt a lucrat neobosit, adunând informații istorice, științifice, religioase, medicale, sociologice, filozofice, tehnice, lăsându-și in aceeași timp imaginația să proiecteze personaje puternice, de neuitat, și o poveste fascinantă."

A fost lansarea romanul:" Viața mea cu Mozart " și  volumul 3 din "Străbătând secolele ", "Soare întunecat".
La final, cine a avut răbdare, a stat să primească autografe pe cărțile cumpărate.

Finalul zilei,aproape de miezul nopții  m-a prins într-un autobuz,  în drum spre casă,  în timpul furtunii!
M-am simțit ca un personaj într-un fim!



Vă doresc să aveți timp să citiți!
"Citește mult, ca Dumnezeu să-ți limpezească mintea“ 
Părintele Dionysios

3 comentarii:

  1. Ce eveniment deosebit! Multumesc pentru detalii, dar si de citatul din final. Pana la urma solutiile tot din lectura rasar.
    Cat priveste furtuna de ieri a fost cam tare. Insa si mai tare a fost ca mergeau aspersoarele in cateva zone pe unde am umblat...
    Un weekend pe placul tau, Liliana!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos Suzana!
      Weekend cu tihnă și bucurii!🤗😘❤

      Ștergere
  2. Îți mulțumesc din suflet pentru postare și pentru că m-ai purtat și pe mine împreună cu tine, acolo.
    Voi păstra cu mare drag cartea cu autograf pe care mi-ai dăruit-o. 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere

Din bucuriile unei zilei

Răsturnată cu caise! Ouă pictate cu acrilice! Primele savarine făcate-n casă!  O săptămână binecuvântată cu sănătate și bucurii! Hristos S-a...