Translate

duminică, 9 iunie 2024

Pasiune împărtășită

 Uneori,  reușim sa găsim oameni cu care să împărtășim din bucuriile pasiunilor noastre.

Ieri, am participat,  cu Daniela,  care se face" vinovată " de pasiunea  mea pentru croșetat, la o întâlnire cu femei, care  au ca pasiune firele, tricotatul sau croșetatul.

Și a fost minunat!













Lucrurile mele!❤

Mulțumim doamnelor care au inițiat acest eveniment și minunatelor domnițe care au onorat , cu bucurie, invitația!

Recunoștință,  pentru un timp petrecut cu prietena mea,  Daniela,https://danahandmade.blogspot.com/?m=1 , după o perioada grea, și pentru ea și pentru mine!


Hristos a înviat!

Duminică binecuvântată!




9 comentarii:

  1. Dupa aceste imagini minunate, cu siguranta au fost cateva ore si placute si instructive!
    Spor la toate ideile noi! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. de cele mai multe ori, perioadele grele prin care trecem, ne fac să fim mai atenți unii cu alții, ne apropie, ne leagă mai strâns...
    pace, bucurie și spor în toate cele bune și de folos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa să fie! Nu e întotdeauna asa cum credem, dar sperăm!
      Doamne ajută și mulțumire pentru gândurile bune și frumoase!
      Hristos a înviat!

      Ștergere
  3. Ce frumos!! Ca o calatorie in timp :D
    Imi place mult sa crosetez :) si sa admir creatiile facute cu drag
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa intalnirea.
    Sa aveti spor la lucru si sa reusiti sa va intalniti cat mai des.

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost o după amiază deosebit de plăcută. M-am simțit minunat și îți mulțumesc din suflet pentru dragoste și răbdare! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte culorile dimineții

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen,   https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!