Translate

marți, 18 iunie 2024

Fotografia

 "Capacitatea fotografiilor de a surprinde un moment le face instrumente puternice pentru păstrarea memoriei și implicarea emoțională. În același timp, fotografia acționează ca o formă de limbaj universal înțeles", spune Martha Echevarria

În același timp, fotografia acționează ca o formă de limbaj universal înțeles. Deși credem că oamenii ar trebui să continue să fie educați în alfabetizarea vizuală și să înțeleagă puterea imaginilor, știm, de asemenea, că acestea pot avea deja un impact puternic asupra aproape oricui intră în contact cu ele.

Recomandare carte:"Cu privire la durerea altora” de Susan Sontag.

Aceasta carte mi-a stârnit curiozitatea cu privire la impactul culturii vizuale, filmului și fotografiei asupra memoriei colective, dezvăluind modul în care înțelegerea noastră despre noi înșine și despre ceilalți este influențată semnificativ de imaginile pe care le consumăm. Mi-am dat seama că fotojurnalismul nu doar documentează ceea ce se întâmplă, ci creează și narațiuni în jurul subiectelor pe care le documentează."

Text preluat

Fiica mea, în piesa "Domn Goe", final de clasa a 4 a, piesă regizată  de mine intr-un proiect de voluntariat.


Doamna Crăciun,  fostă învățătoare,  de 40 de ani bolnavă  dar, încă , cu mintea lucidă!



Fiica mea și câteva colege de liceu, într-un proiect la japoneză!

***

"Fotografia este o modalitate de a opri timpul și de a păstra un moment pentru totdeauna.” 

 Dorothea Lange.

„Fotografia este o poveste fără cuvinte.” 

Ansel Adams.

Un comentariu:

  1. Ce frumos! Intr0adevar, fotografia este o oglinda, sau o secunda suprinsa, cuprinsa si prinsa pe hartie, sau digital - e ceva uimitor. Uneri, privind o fotografie, ai senzatia ca in sine e un mic univers in care viata se intampla in continuare cu miscari insesizabile ochiului.
    Si uite asa avem cate un strop de copilarie, de adolescenta, de eveniment special pentru noi...

    Nu am putut sa nu observ cat de frumoase sunt kimono-urile.. sau sunt yukata?
    Oricum.. ce mult mi-ar fi placut sa fie si cand eram eu la liceu posibilitatea de a face astfel de activitati - mi-as fi dorit sa se poata studia si la mine in oras atunci japoneza.. sigur as fi mers ulterior la uni la profil cu japoneza - imi amintesc cand am vazut, intr-a 12a, in ziar (pe atunci era ceva ziar cu admiterea :)))), ca exista engleza japoneza (parca) la Bucuresti :O.

    pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte culorile dimineții

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen,   https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!