Translate

luni, 13 mai 2024

Inceput bun și frumos!





Prețuiesc diminețile! 

Sunt recunoscătoare că m-am trezit, că mă pot da jos din pat, că pot vedea răsăritul  pe cerul meu și nu pe ecranul unui telefon sau laptop, că aud  ciripitul păsărilor!

Apoi, îmi petrec mare parte din dimineață între grădină și bucătărie. 




Am înțeles,  de-a lungul timpului,  că oamenii te dezamăgesc,  nu pot iubi, cel mai adesea...Florile,  plantele răspund nevoii mele de frumos, rost, bucurie!





Să aveți o săptămână binecuvântată cu sănătate,  pace și bucurie!
Hristos a înviat!

6 comentarii:

  1. adevărat a înviat!
    o pregustare a Raiului, acolo la voi...
    da, trebuie să fim recunoscători și mulțumitori Domnului pentru pronia Sa. cum zice psalmistul: ”Lăudat să fie Domnul pentru milele Lui, pentru minunile Lui, pe care le-a făcut fiilor oamenilor”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Florin!
      Dacă am practica recunoștința, față de oameni si față de Dumnezeu, nu am mai fi , aproape mereu ,în tristețe și în neiubire!
      Hristos a înviat!

      Ștergere
    2. îndrăznesc să spun că tristețea vine din neiubire. dacă am iubi, cum ne cere Mântuitorul, am fi bucuroși mereu. poate că nu-i ușor, dar nu-i nici imposibil să-i iubim și pe cei care nu ne iubesc, sau chiar ne dușmănesc.
      sus să avem inimile!

      Ștergere
    3. Da, tristețea vine din neiubire!
      Sau din neputința de a iubi!
      Fiecare om, poarta povara anilor, a traumelor, a neiubirii...

      Ștergere
  2. Adevarat a Inviat!
    Ce maci superbi - pur si simplu un loc de vis :).
    Iti multumesc pentru urari - sa avem cu totii parte numai de bine!!
    Imbratisari!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primesc îmbrățișările! Cu drag, te îmbrățișez și îți mulțumesc pentru timpul pe care mi-l dăruiești, vizitându-mi blogul.
      Spor in toate cele bune și de folos!
      Bucurii!

      Ștergere

Măceșe

"Din cele mai vechi timpuri, diferite tipuri de fructe din diferite soiuri de măceșe au fost folosite pentru efectul lor de stabilizare...