Translate

miercuri, 1 mai 2024

Aprilie _ lucrul mâinilor

Înghețată cu lapte condensat, frișcă și fructe ((zmeură)


Decorațiuni: 

Hse perne, diferite forme,  pentru vecina mea
Decorațiuni:


 Păturică bebe!



Ateliere - activități cu cei mici,  decorațiuni și felicitări 



Dulceață: liliac, panseluțe,  toporasi și portocale!



Am inceput să lucrez la o pătură,  ușoară,  de vară!

Decorațiuni: coji de ouă pictate câte vor face parte dintr-un proiect 

Spor și bucurii!



Un comentariu:

  1. Ce frumos arata aprilie imbracat in bucurii de catre mainile tale.
    Dulceata este chiar inedita. Nu auzisem de o astfel de combinatie (da stiu ca anumite flori sunt comestibile, cand eram mici chiar umblam dupa floricelele de Mana Maicii Domnului, pentru ca aveau un nectar dulce, dar in afara de dulceata de trandafiri, nu am vazut sau auzit decat recent despre altfel de combinatii - mi se pare inedit :) )
    Mult spor si luna aceasta la creat bucurii!!

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte- dimineața mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen,   https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!