Translate

luni, 12 februarie 2024

Weekend în imagini!

 Am reușit,  după mult timp, să ajung  la operă! Singură!


















 







Duminică!
Musafir răsfățat!😊❤🥚🍽☕️🍰
La prietena mea,  Daniela,  http://danahandmade.blogspot.com






Gazdă: am răsfățat o familie cu 3 copilași,  rude! Nașa fiicei mele!
M-am bucurat să fiu , iar, înconjurată de cele mici! Adorabile!
Iar, Nikon, clasa a 7 a, e un băiat de nădejde! Știe să gătească!😊E și deșteapt!






Sâmbătă,  am grădinărit,  am gătit  și am reușit să lucrez la fularul Măriei și   să fac 2 inimioare, suport pentru căni , cu andrelele!

Săptămână cu iubire , sănătate,  bunătate și răbdare! Îndelungă răbdare!



4 comentarii:

  1. să aveți multă sănătate, să vă puteți bucura de toate în pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută!
      Mulțumim!
      Multă sănătate, senin și bucurie!

      Ștergere
  2. Ce sfarsit de saptamana frumos - cald, colorat si presarat cu momente minunate.
    My fair lady - cred ca a fost o experienta deosebita.
    Imi plac mult inimioarele care incheie albumul de weekend. Sunt foarte dragute!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost un weekend plin, cu emoții puternice, cu întâlniri minunate!
    Opera- fain! Costumele superbe! Eliza, actrița din rolul principal feminin, superbă! Și povestea , cu părți reale de comportament masculin ...
    Inimioarele!
    Iubesc să fac tot felul de lucruri handmade cu...inimioare!

    RăspundețiȘtergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...