Translate

vineri, 9 februarie 2024

Restaurantul "OU"- București

 Seară ramen!

Un local mic, cu o poveste despre pasiunea pentru omletă , unde poți  lua  un mic dejun,  până  pe la ora 15...

Dar, dacă  poftiți la o supă ramen,  cu acea aromă asiatică,  cu belșug de ingrediente proaspete,  cu tăieței făcuți în local, de @sanki.ramenbar și cu aperitive, pe care, sigur, nu ți le poți face acasă, gătite de @rotaruandrew , merită să-ți faci o rezervare,   seara, de joi până sâmbătă!

Am testat,  aperitivele și supa ramen cu pui! 

Am privit ( o da, poți face asta!), cum se pregătesc bunătățile care ne sunt servite! 

Mi-a plăcut că am primit răspunsuri la diferitele întrebări legate de preparate! 

Văd în aceasta, disponibilitatea  personalului de  a educa clientul! 

Super! Felicitări!

Recomand!


O seară când fiul meu,

@Sankiramenbar, un alt Andrei,  șeful,  face cel mai bun ramen!

Aperitivele făcute de fiul meu!



Andrei,  gătește și eu bucur de creativitatea sa!😍❤



2 comentarii:

  1. Ce bine arata!!
    Ce dragute sunt ciupercutele din Ramen!! :D
    Sa va fie de bine si felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim!
      Mă bucur cu și împreună, cu fiul meu!
      Acum, învăț eu de la el!

      Ștergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...