Translate

luni, 27 aprilie 2015

La prieteni

Dintr-o glumită,duminică dimineata pe la orele 4 , am plecat spre mare.
Am ajuns la prietenii mei minunați , Anca si Sorin S.,spre 8 si jumătate...In goană, am gustat din tihna casei lor, m-am bucurat de gradina, pisoi, flori, ouă proaspete, copiii mei bucurându-se de spatiul acela indumnezeit de oameni frumosi si harnici!







Apoi, am fost in Vama Veche! Asa ca pe o invitatie pentru 1 mai, pentru cei care vor să plece undeva...







“Chiar daca este foarte persistenta, realitatea este totusi, aproape o iluzie”.
Albert Eistein


4 comentarii:

  1. cele mai frumoase momente sunt cu familia si prietenii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, dacă citeşti rândurile astea, să ştii că mi-e dor de tine...te îmbrăţişez din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana, draga mea, special pentru tine am pus aceste fotografii!

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!